Afhængig af mobilen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2009

Rasmine

linemus skriver:

Også her. Har den altid ved min side. Den er mit ur, mit vækkeur, min notesblok, mit tidsfordriv (sudoku)... nå ja, og min telefon.

Line - afhængig og har hårdt brug for en ny, da den ikke virker optimalt

Du kan købe min Sony E, 905.
Under ½ år gammel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2009

Susan1978

Mebach skriver:

Du kan købe min Sony E, 905.
Under ½ år gammel.

kan du ikke lide den Mette? Jeg har også en og er egentlig OK glad for den, men er mega træt af tasterne..
Men kan ikke finde en anden med så godt et kamera -jeg har jo kun et mega kamera også er det ret fedt at det i tlf er så godt, for det har man jo altid på sig.

Anmeld

19. juni 2009

Tynen

Bare I holder jeg fra den nye Samsung med touch all over..
Det er sgu lige lidt for meget af det gode

Anmeld

19. juni 2009

Rasmine

Susan1978 skriver:

kan du ikke lide den Mette? Jeg har også en og er egentlig OK glad for den, men er mega træt af tasterne..
Men kan ikke finde en anden med så godt et kamera -jeg har jo kun et mega kamera også er det ret fedt at det i tlf er så godt, for det har man jo altid på sig.

Du har ret, det ER en fed telefon.
MEN jeg er og bliver bare en Nokia pige, desuden synes jeg den er lidt stor at have med i lommen, enten i bukserne eller jakken.
Jeg er en knold til at have taske med.
Jeg tager ret mange billeder med den, det er et plus.
Men kan altså stadig ikke vænne mig til ordbog mv.
Nu har jeg givet den en chance, men det dur bare ikke.
Momse eller ej...

Anmeld

19. juni 2009

linemus

Mebach skriver:

Du har ret, det ER en fed telefon.
MEN jeg er og bliver bare en Nokia pige, desuden synes jeg den er lidt stor at have med i lommen, enten i bukserne eller jakken.
Jeg er en knold til at have taske med.
Jeg tager ret mange billeder med den, det er et plus.
Men kan altså stadig ikke vænne mig til ordbog mv.
Nu har jeg givet den en chance, men det dur bare ikke.
Momse eller ej...

Tak Mette, men jeg tror, jeg har det ligesom dig. Jeg er også til Nokia, skal kunne have den i lommen, og så er den sikkert også ret dyr - det kan jeg i hvert fald se, den er fra ny af.

Allerhelst vil jeg have en iPhone, men det har vi ikke råd til, så det skal være en mobil, der lige opfylder det mest nødvendige og ikke er ret dyr. Den jeg har er sådan set fin nok, den kunne nok bare ikke holde til 2 x børn (0-2 år), som både savler i den og kaster med den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.