Afhængig af mobilen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. juni 2009

Rasmine

Andre end mig, som prompte vender bilen, hvis I opdager I har glemt mobilen?
Eller andre som også bliver nærmest fysisk dårlige hvis I har glemt at tage mobilen med i seng?
Osv osv osv!

Det irriterer mig grænseløst at jeg er så afhængig af det lort! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Susan1978

ditto

Anmeld

18. juni 2009

Tynen

Nej, slet ikke.
Bruger den nærmest aldrig og kan snildt smide den rundt omkring og derefter glemme alt om den

Nettet derimod.. Uha, uha
Det skal helst lige tjekkes flere gange om dagen

Anmeld

18. juni 2009

Mikkelmusen

Førhen var jeg absolut afhængig. Idag er folk nærmest irriteret over at jeg aldrig tager telefonen. Jeg har enten smidt den et sted jeg ikke kan huske eller glemt at slå lyden til. Jeg tænker bare slet ikke over den telefon. Og bruger den virkelig sjældent efterhånden.

Anmeld

18. juni 2009

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Nej, slet ikke.
Bruger den nærmest aldrig og kan snildt smide den rundt omkring og derefter glemme alt om den

Nettet derimod.. Uha, uha
Det skal helst lige tjekkes flere gange om dagen

Så enig...

Jeg har flere gange prøvet at glemme den ved siden af sengen (bruger den som væggeur), og så først fået den hentet ned om eftermiddagen, når min far har ringet til kæresten og brokket sig over at jeg ikke tager telefonen...

Anmeld

18. juni 2009

Marco2

Nej overhovedet ikke.

Som de andre skriver kan den sagtens ligge og rode et eller andet sted, så det er først hvis jeg tilfældigt finder den at jeg tjekker den.

Og man skal ikke regne med at få svar på sms den samme dag man har sendt én til mig. Og ringer man på den om aftenen eller i weekenden fremfor fastnettelefonen, skal man ikke forvente den bliver taget. For det er sjældent jeg ved hvor den er, hvis ikke jeg har husket at smide den i køkkenskuffen. Og selvom jeg har husket det, er det sjældent jeg hører den deri.

Og med i seng??? hvad skal man med en mobiltelefon i sengen?

AG - ikkemobilafhængig

Og 

Anmeld

18. juni 2009

Rasmine

Jeg bruger bla. mobilen i sengen til at bibbe ned i stuen til Lars (som sidder troligt i sin stol og lægger vasketøj sammen hver aften) for at bede ham om at tage noget mad med op.

Ellers bruger jeg den som vækkeur

Anmeld

18. juni 2009

Lise

Mebach skriver:

Jeg bruger bla. mobilen i sengen til at bibbe ned i stuen til Lars (som sidder troligt i sin stol og lægger vasketøj sammen hver aften) for at bede ham om at tage noget mad med op.

LOL!!!

Anmeld

18. juni 2009

bette

må deværre indrømme at jeg også er en af de dybt afhængige af min mobil..
gå iiiiiiingen steder uden..!!! kan tilmed bære den i min bh hvis jeg ingen lommer har..

Anmeld

19. juni 2009

linemus

Mebach skriver:

Ellers bruger jeg den som vækkeur

Også her. Har den altid ved min side. Den er mit ur, mit vækkeur, min notesblok, mit tidsfordriv (sudoku)... nå ja, og min telefon.

Line - afhængig og har hårdt brug for en ny, da den ikke virker optimalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.