Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Msommerbarn skriver: Ved jeg jo godt, men bare meget rart at høre andres, for at vide man ikke er alene. Og jo jeg kan godt få det undersøgt sagde hun, det bestemmer man selv, men der er en abort rissiko
Ved jeg jo godt, men bare meget rart at høre andres, for at vide man ikke er alene.
Og jo jeg kan godt få det undersøgt sagde hun, det bestemmer man selv, men der er en abort rissiko
Problemet ved de tal er, at selvom du får en risikovurdering på 1:30000 er der ingen garanti. Det betyder bare at hver gang du føder 30.000 børn vil én formentlig have downs. Men det kan være nr. 1 sin det kan være nr. 30.000
Jeg ville ikke vælge yderligere undersøgelser med dine fine tal
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hyacinth skriver: Det ville jeg slet ikke være nervøs ved Det er selvfølgelig nemt nok at sige, men jeg har to børn(på 3 mdr pg 20 mdr) og havde med min store pige et risikotal på 1:900 selvom nakkefolden var tyndere end gennemsnittet og med min lille søn havde jeg risiko på 1:2000 og det var selvom hans nakkefold var på gennemsnittet. Jeg var 25 år, da jeg fik min store og 26, da jeg fik min lille Har to sunde og velskabte børn
Det ville jeg slet ikke være nervøs ved
Det er selvfølgelig nemt nok at sige, men jeg har to børn(på 3 mdr pg 20 mdr) og havde med min store pige et risikotal på 1:900 selvom nakkefolden var tyndere end gennemsnittet og med min lille søn havde jeg risiko på 1:2000 og det var selvom hans nakkefold var på gennemsnittet.
Jeg var 25 år, da jeg fik min store og 26, da jeg fik min lille
Har to sunde og velskabte børn
Jaa lægen sagde godt nok også at nakkefolden var fint tynd, inden hun havde regnet det hele ud. Men det var også mere for at vide man ikke var palle alene i verden, det sætter da tanker igang når folk typisk er oppe i flere tusinde hehe
Msommerbarn skriver: J Ved jeg jo godt, men bare meget rart at høre andres, for at vide man ikke er alene. Og jo jeg kan godt få det undersøgt sagde hun, det bestemmer man selv, men der er en abort rissiko
J
Msommerbarn skriver: Okay, så har i vel fået tjekket det yderligere eller hvad?
Okay, så har i vel fået tjekket det yderligere eller hvad?
Jep.. Fik moderkagebiopsi dagen efter NF.. Alt normalt og en lille pige gemmer sig derinde Hun sku efter planen komme ud på mandag, men der er nu ingen tegn på fødsel endnu.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128