Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så fik jeg lavet nakkefolds scanning !
Lægen sagde det var lav risiko for Down Syndrom.
men da jeg fik tallet afvide var det meget lavere end mine veninder, jeg bliver nervøs.
Vil gerne høre hvad var jeres tal?
12+2 på billedet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Msommerbarn skriver: Så fik jeg lavet nakkefolds scanning ! Lægen sagde det var lav risiko for Down Syndrom. men da jeg fik tallet afvide var det meget lavere end mine veninder, jeg bliver nervøs. Vil gerne høre hvad var jeres tal? 12+2 på billedet
Hvorfor vil den ikke sætte mit billede på?
Sujan skriver: Mit var 1:18732 mener jeg....Er jo meget forskelligt... Men kender også en der havde 1:4 det var lavt. Men der var ingenting.
Mit var 1:18732 mener jeg....Er jo meget forskelligt... Men kender også en der havde 1:4 det var lavt. Men der var ingenting.
Wow flotte tal! Mine var 1:841 det altså ikke særlig højt
1:15 var vores tal
Månsson skriver: Du kan ikke bruge andres tal til noget og det er super farligt at sammeligne.. Alt over 300 er super fint og der gør de ikke mere ved det.. Under 300 får du tilbudt nogle prøver.
Du kan ikke bruge andres tal til noget og det er super farligt at sammeligne.. Alt over 300 er super fint og der gør de ikke mere ved det.. Under 300 får du tilbudt nogle prøver.
1:8351
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128