Barnevogn, frås eller fair køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Barnepigen skriver:

Jeg synes sagtens du kan købe en ny barnevogn også ville jeg købe en god barnevogn som holder og som måske kan gemmes eller sælges videre når den ikke er i brug mere

Har kig på en ammaljunga big star supreme, da odders strl er samme slags konstruktion, så blev rådet til en emmaljunga den bliver nok solgt, da det vil blive barn nr 3 og manden desværre ikke er med på en 4 med mindre det næste gang bliver tvillinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Anonym trådstarter

mth1987 skriver:

Jeg syntes da også bare du skal købe dig en ny hvis det er det du vil. Og især når de andre er som du beskriver. 

Vi har også valgt at købe en ny til vores barn nr.2 vi venter til sommer og det er selvom vores intet fejler, den er stort set ikk brugt og er heller ikk skæv eller noget trods der er mange der klager over at emmaljunga hurtig bliver skæV. 

Men vi har set en blå emmaljunga vi rigtig gerne vil ha, kommer dog an på om vi kan sælge den nuværende.

jeg overvejer at sælge den uden lift da jeg ikk tror jeg kan få stoffet af og vaske og så vil jeg ikk sælge den da det skal være pænt og rent før jeg syntes jeg ka være bekendt at sælge. 

Så behøver jeg ikke have dårlig samvittighed, hvad har i nu og er eneste grund til i ønsker en anden, designet

Anmeld

31. januar 2013

Pige2009

Tullepoder skriver:

Hvis økonomien er til det, så ser jeg ikke noget fråds i det

Så go for it

Helt enig Det andet er da kæmpe irritationsmoment

Anmeld

31. januar 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Er ano da familien ikke skal vide noget endnu

Vi er forældre til 2 børn, den ældste 2 den mindste knap et år. Inden længe starter vi pb 3 op og ønsker mig sådan en ny barnevogn til den tid og føler alt var så praktisk sidst frem for hvad jeg havde lyst til.
Vi købte en ny vogn til den 1 som vi bruger som primær barnevogn, den er på 2 år blevet ekstremt ledløs i stellet, vakkelvoren og ruster selvom den står inde på nær når den bruges udenfor, og er ofte blevet vasket smurt og plejet. Vi har så sekundær barnevogn når de begge er hjemme i weekender men den er helt skæv i stellet så hele kalechen tilter til den ene side og vi kan ikke få den med da kalechen ikke kan tages af (købt brugt)

Er det sådan grådigt og tåbeligt jeg meget gerne vil have en ny vogn til den næste, meningen ville være at primæren så skulle bruges som sekundær barnevogn da den er ok pæn indeni osv, men ikke ret god når man bevæger sig ud fra matriklen, da den netop er ledløs

Kom med ideer og tanker og vær ærlige, er det tåbeligt eller fair nok, min plan er at spare op allerede fra nu, vi mangler ellers ikke noget da vi har udstyr legetøj og selv autostole kan den næste overtage fra sine søskende

Glæder mig sådan til endnu en graviditet og endnu et lille ønskebarn i huset

Nej det synes jeg ikke. Hvis I har pengene til barnevognen, hvorfor så ikke købe en ny? Jeg ville gøre det

Vh. Louise

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Hvis man har pengene til det synes jeg man skal købe lige nøjagtig det man vil have til sit barn Det er der slet ikke andre der skal blande sig i..

Jeg har solgt den barnevogn vi havde, selvom den fungerede helt fint. Vi arbejder på nr 2 og jeg kunne da godt gemme den, men jeg vil have en ny/anden når den tid er, bare fordi!

Synes godt om

Anmeld

31. januar 2013

Laulund87

Anonym skriver:

Synes godt om

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Helt enig Det andet er da kæmpe irritationsmoment

Det var også grunden til at jeg ville spare sammen til en ny, da det netop er rigtig irriterende at bruge en barnevogn som er delvist ubruegelig eller en som føltes enorm vakkelvorn og som knirker

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Nej det synes jeg ikke. Hvis I har pengene til barnevognen, hvorfor så ikke købe en ny? Jeg ville gøre det

Vh. Louise

Ender det nok også med, vil spare sammen til den jeg hsr forelsket mig lidt i, og da det er ny model håber jeg den kommer på tilbud til næste vinter når de nye modeller kommer på banen

Anmeld

31. januar 2013

Mamalou

Anonym skriver:

Ender det nok også med, vil spare sammen til den jeg hsr forelsket mig lidt i, og da det er ny model håber jeg den kommer på tilbud til næste vinter når de nye modeller kommer på banen

Man bruger jo en barnevogn dagligt, så jeg ville prioritere at have en vogn jeg er glad for at trille med... I sparer sikkert en masse på andre områder, fordi I sikkert har en del fra jeres andre guldklumper. 

Jeg håber din drømme vogn komme på bud

Vh. Louise

Anmeld

31. januar 2013

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Man bruger jo en barnevogn dagligt, så jeg ville prioritere at have en vogn jeg er glad for at trille med... I sparer sikkert en masse på andre områder, fordi I sikkert har en del fra jeres andre guldklumper. 

Jeg håber din drømme vogn komme på bud

Vh. Louise

God pointe, tak håber jeg også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.