Barnevogn, frås eller fair køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Den jeg har kigget efter har også de smarte punkterfrie dæk af gummi uden slange

Gør det, det er vi simpelhen så glade for, og der er bare aldrig problemer! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Benjamins'mor

Synes da du skal købe en ny.

Vores er også vakkelvoren, skæv i stellet og kalechen tilter lidt.

Vi køber en ny, måske brugt.

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Gør det, det er vi simpelhen så glade for, og der er bare aldrig problemer! Vh stine

Tak for deling og du gav dig tid

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Synes da du skal købe en ny.

Vores er også vakkelvoren, skæv i stellet og kalechen tilter lidt.

Vi køber en ny, måske brugt.

God ide med brugt, havde selv overvejet men har været uheldig nogle gange, især med den brugte barnevogn, jeg må være nem at snøre

Anmeld

30. januar 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

God ide med brugt, havde selv overvejet men har været uheldig nogle gange, især med den brugte barnevogn, jeg må være nem at snøre

Jeg vil tage ud, se barnevognen, gå den ordentligt igennem og gå lidt med den for at være sikker på den er som den skal være. Tjekke at den er pæn og uden rust osv.

Vil ikke afvise vi køber en ny. Vil bare ikke give 8000 for en barnevogn.

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Jeg vil tage ud, se barnevognen, gå den ordentligt igennem og gå lidt med den for at være sikker på den er som den skal være. Tjekke at den er pæn og uden rust osv.

Vil ikke afvise vi køber en ny. Vil bare ikke give 8000 for en barnevogn.

Jeg har kigget på en emmaljunga, den koster 6500, liften fra den gamle barnevogn fejler intet så den kan bruges igen, eneste minus er om den bliver svær at sælge videre når vi er færdige med den, hvis der ingen lift er til. Men da det er ny midel, håber jeg at kunne købe den på bud i løbet af efterårer eller vinteren

Anmeld

31. januar 2013

Benjamins'mor

Anonym skriver:

Jeg har kigget på en emmaljunga, den koster 6500, liften fra den gamle barnevogn fejler intet så den kan bruges igen, eneste minus er om den bliver svær at sælge videre når vi er færdige med den, hvis der ingen lift er til. Men da det er ny midel, håber jeg at kunne købe den på bud i løbet af efterårer eller vinteren

Der er mange barnevogne der ikke følger lift med til idag, så tror ikke det vil blive noget problem.

Anmeld

31. januar 2013

mth1987

Jeg syntes da også bare du skal købe dig en ny hvis det er det du vil. Og især når de andre er som du beskriver. 

Vi har også valgt at købe en ny til vores barn nr.2 vi venter til sommer og det er selvom vores intet fejler, den er stort set ikk brugt og er heller ikk skæv eller noget trods der er mange der klager over at emmaljunga hurtig bliver skæV. 

Men vi har set en blå emmaljunga vi rigtig gerne vil ha, kommer dog an på om vi kan sælge den nuværende.

jeg overvejer at sælge den uden lift da jeg ikk tror jeg kan få stoffet af og vaske og så vil jeg ikk sælge den da det skal være pænt og rent før jeg syntes jeg ka være bekendt at sælge. 

Anmeld

31. januar 2013

Pigent

Jeg synes sagtens du kan købe en ny barnevogn også ville jeg købe en god barnevogn som holder og som måske kan gemmes eller sælges videre når den ikke er i brug mere

Anmeld

31. januar 2013

Laulund87

Hvis man har pengene til det synes jeg man skal købe lige nøjagtig det man vil have til sit barn Det er der slet ikke andre der skal blande sig i..

Jeg har solgt den barnevogn vi havde, selvom den fungerede helt fint. Vi arbejder på nr 2 og jeg kunne da godt gemme den, men jeg vil have en ny/anden når den tid er, bare fordi!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.