Barnevogn, frås eller fair køb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
32 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Anonym trådstarter

Er ano da familien ikke skal vide noget endnu

Vi er forældre til 2 børn, den ældste 2 den mindste knap et år. Inden længe starter vi pb 3 op og ønsker mig sådan en ny barnevogn til den tid og føler alt var så praktisk sidst frem for hvad jeg havde lyst til.
Vi købte en ny vogn til den 1 som vi bruger som primær barnevogn, den er på 2 år blevet ekstremt ledløs i stellet, vakkelvoren og ruster selvom den står inde på nær når den bruges udenfor, og er ofte blevet vasket smurt og plejet. Vi har så sekundær barnevogn når de begge er hjemme i weekender men den er helt skæv i stellet så hele kalechen tilter til den ene side og vi kan ikke få den med da kalechen ikke kan tages af (købt brugt)

Er det sådan grådigt og tåbeligt jeg meget gerne vil have en ny vogn til den næste, meningen ville være at primæren så skulle bruges som sekundær barnevogn da den er ok pæn indeni osv, men ikke ret god når man bevæger sig ud fra matriklen, da den netop er ledløs

Kom med ideer og tanker og vær ærlige, er det tåbeligt eller fair nok, min plan er at spare op allerede fra nu, vi mangler ellers ikke noget da vi har udstyr legetøj og selv autostole kan den næste overtage fra sine søskende

Glæder mig sådan til endnu en graviditet og endnu et lille ønskebarn i huset

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

morethanperfect

Anonym skriver:

Vi er forældre til 2 børn, den ældste 2 den mindste knap et år. Inden længe starter vi pb 3 op og ønsker mig sådan en ny barnevogn til den tid og føler alt var så praktisk sidst frem for hvad jeg havde lyst til.
Vi købte en ny vogn til den 1 som vi bruger som primær barnevogn, den er på 2 år blevet ekstremt ledløs i stellet, vakkelvoren og ruster selvom den står inde på nær når den bruges udenfor, og er ofte blevet vasket smurt og plejet. Vi har så sekundær barnevogn når de begge er hjemme i weekender men den er helt skæv i stellet så hele kalechen tilter til den ene side og vi kan ikke få den med da kalechen ikke kan tages af (købt brugt)

Er det sådan grådigt og tåbeligt jeg meget gerne vil have en ny vogn til den næste, meningen ville være at primæren så skulle bruges som sekundær barnevogn da den er ok pæn indeni osv, men ikke ret god når man bevæger sig ud fra matriklen, da den netop er ledløs

Kom med ideer og tanker og vær ærlige, er det tåbeligt eller fair nok, min plan er at spare op allerede fra nu, vi mangler ellers ikke noget da vi har udstyr legetøj og selv autostole kan den næste overtage fra sine søskende

Jeg syns det er helt fint i køber en ny .. Det ville jeg selv gøre  

Anmeld

30. januar 2013

Tullepoder

Anonym skriver:

Hvis økonomien er til det, så ser jeg ikke noget fråds i det

Så go for it

Anmeld

30. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville også købe en ny, hvis pengene er til det!! En barnevogn ska bare fungere, hvis man bruger den meget til at gå med! Vh stine

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg syns det er helt fint i køber en ny .. Det ville jeg selv gøre  

Tak for svar, frygter lidt folk synes vi ødsler med barnevogne hver sæt bedster har en barnevogn, har så ikke meget med os at gøre andet end jeg skaffede den ene hjem, for det ene sæt bedster, vores egne 2 jeg har omtalt, og en dagplejevogn, som den mindste skal bruge nu her, mens den store så rykker op i dagplejens dobbeltvogn klapvogn har vi

Har allerede udset mig en emmaljunga big star supreme, den nye model og design uden letvægtsstel. Den vi købte fra ny var en billigvogn og købte på udsalg, så ser lidt frem til det, og kunne jeg nå at få råd kunne jeg finde på at købe den før, dog ikke før jeg er blevet gravid og det er bekræftet enten af nf eller privatbetalt scanning, så mine børn kan få glæde af den, da jeg er så ked af den mindste sover i så vind og skæv en vogn, heldigvis kun i weekender

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

Tullepoder skriver:

Hvis økonomien er til det, så ser jeg ikke noget fråds i det

Så go for it

Tak for svar

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Jeg ville også købe en ny, hvis pengene er til det!! En barnevogn ska bare fungere, hvis man bruger den meget til at gå med! Vh stine

Tak, og ja er helt enig, jeg kan ikke undvære vognen og især ikke en god solid vogn at støtte mig til, man bruger den jo meget, især det første år, og skuffet over vognen ikke har holdt bedre når keg har vasket eller skyllet efter gåture i mudder, sne/sjap og hvor de har saltet, smurt, holdt god standart for luft i jul og opbevaret den inde i en opvarmet kælder inde i huset

Anmeld

30. januar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Tak, og ja er helt enig, jeg kan ikke undvære vognen og især ikke en god solid vogn at støtte mig til, man bruger den jo meget, især det første år, og skuffet over vognen ikke har holdt bedre når keg har vasket eller skyllet efter gåture i mudder, sne/sjap og hvor de har saltet, smurt, holdt god standart for luft i jul og opbevaret den inde i en opvarmet kælder inde i huset

Det er godt nok også træls!! Vi er rigtig lade for vores brio kompakt. Den har heller ik lufthjul der ska pumpes osv. Dejligt!! Vh stine

Anmeld

30. januar 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Det er godt nok også træls!! Vi er rigtig lade for vores brio kompakt. Den har heller ik lufthjul der ska pumpes osv. Dejligt!! Vh stine

Den jeg har kigget efter har også de smarte punkterfrie dæk af gummi uden slange

Anmeld

30. januar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

synes da det er fair nok at du ønsker dig en der kan holde til at tage en tur rundt omkring uden at falde fra hinanden eller at baby hopper rundt fordi ledene er for løse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.