Er ano da familien ikke skal vide noget endnu
Vi er forældre til 2 børn, den ældste 2 den mindste knap et år. Inden længe starter vi pb 3 op og ønsker mig sådan en ny barnevogn til den tid og føler alt var så praktisk sidst frem for hvad jeg havde lyst til.
Vi købte en ny vogn til den 1 som vi bruger som primær barnevogn, den er på 2 år blevet ekstremt ledløs i stellet, vakkelvoren og ruster selvom den står inde på nær når den bruges udenfor, og er ofte blevet vasket smurt og plejet. Vi har så sekundær barnevogn når de begge er hjemme i weekender men den er helt skæv i stellet så hele kalechen tilter til den ene side og vi kan ikke få den med da kalechen ikke kan tages af (købt brugt)
Er det sådan grådigt og tåbeligt jeg meget gerne vil have en ny vogn til den næste, meningen ville være at primæren så skulle bruges som sekundær barnevogn da den er ok pæn indeni osv, men ikke ret god når man bevæger sig ud fra matriklen, da den netop er ledløs
Kom med ideer og tanker og vær ærlige, er det tåbeligt eller fair nok, min plan er at spare op allerede fra nu, vi mangler ellers ikke noget da vi har udstyr legetøj og selv autostole kan den næste overtage fra sine søskende
Glæder mig sådan til endnu en graviditet og endnu et lille ønskebarn i huset
Anmeld