emmalunja? go vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Ka+Ma=Be

Kia2013 skriver:

Det fik vi at vide i Babysam. Det var et eller andet med bremsen når vognen står stille, at vognen altfor let kunne "tippe" og ikke var officielt godkendt som 'sovevogn'... men det har altså fungeret fint for jer alligevel?

Nå for den! Det har jeg aldrig fået at vide. Men der er jo selvfølgelig også forskellige stel, med forskellige bremsetyper. Ved ikke hvilken i så på? 

Vi har aldrig haft problemer med vognen, men har nu heller aldrig stillet ham på nogen bakker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

Victoria2013

Ka+Ma=Be skriver:

Nå for den! Det har jeg aldrig fået at vide. Men der er jo selvfølgelig også forskellige stel, med forskellige bremsetyper. Ved ikke hvilken i så på? 

Vi har aldrig haft problemer med vognen, men har nu heller aldrig stillet ham på nogen bakker

Vi vil gerne have det stel med de drejbare hjul (Duo S)

Har nu heller ikke planer om at parkere barnevognen på bakker og da slet ikke uden opsyn

Anmeld

4. februar 2013

Ka+Ma=Be

Kia2013 skriver:

Vi vil gerne have det stel med de drejbare hjul (Duo S)

Har nu heller ikke planer om at parkere barnevognen på bakker og da slet ikke uden opsyn

Den kender jeg slet ikke Tror ikke det var en man kunne få da jeg købte barnevogn i sin tid.

Men mon ikke det kan lade sig gøre?!  

Anmeld

4. februar 2013

ekebiv

Kia2013 skriver:

Det fik vi at vide i Babysam. Det var et eller andet med bremsen når vognen står stille, at vognen altfor let kunne "tippe" og ikke var officielt godkendt som 'sovevogn'... men det har altså fungeret fint for jer alligevel?

er det emmaljunga generelt eller kun kombi vognen??? Vi købte nemlig Emmaljunga big star supreme for 6 år siden fordi den var blevet testet "bedst i test" af "tænk". Nu har den huset to sovende børn og den hverken hænger eller eller har haft problemer med at tippe eller bremse.

Anmeld

4. februar 2013

Victoria2013

ekebiv skriver:

er det emmaljunga generelt eller kun kombi vognen??? Vi købte nemlig Emmaljunga big star supreme for 6 år siden fordi den var blevet testet "bedst i test" af "tænk". Nu har den huset to sovende børn og den hverken hænger eller eller har haft problemer med at tippe eller bremse.

Tror kun det var kombivognene der var det problem med, en almindelig "rigtig" barnevogn er ikke noget problem

... men det lyder som om man sagtens kan bruge kombivognen som sovevogn alligevel, det er godt at vide. Ellers havde jeg tænkt vi købte/fik en billig barnevogn til sovevogn hjemme og så var kombivognen til når vi skulle ud

Anmeld

8. februar 2013

Pige2009

Ka+Ma=Be skriver:

Det vidste jeg ikke Gad vide om ikke der er mange der ikke er klar over det så? (men godt at man kan)

Jo, det tror jeg faktisk også. Den det er netop grunden til, at det er så vigtigt at læse brugsanvisningen inden brug, da der findes mange gode fif og funktioner, der ikke umiddelbart er synlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.