emmalunja? go vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.993 visninger
25 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Christina :-)

Hej jeg skal i morgen ud of bestille hvors barnevogn men inden jeg gør det vil jeg hørw her inde om det en go vogn? Der lige billede
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

mth1987

christina92! skriver:

Hej jeg skal i morgen ud of bestille hvors barnevogn men inden jeg gør det vil jeg hørw her inde om det en go vogn? Der lige billede

Vi har selv en emmaljunga dog en anden model og vi har været glade for den. 

vi overvejer en nitro City hvis vi ka få solgt den vi har nu da vi godt vil ha en med noget farve i stedet for helt sort

Anmeld

30. januar 2013

mth1987 skriver:

Vi har selv en emmaljunga dog en anden model og vi har været glade for den. 

vi overvejer en nitro City hvis vi ka få solgt den vi har nu da vi godt vil ha en med noget farve i stedet for helt sort

Vi har også valgt den på billedet:-D blå gider ik sort

Anmeld

30. januar 2013

nattergalen

Det er en fin model dog havde vi lidt problemer med stelet da vognen hælte til den ene side.. 

Men el rigtig god og hvis man giver lidt ekstra kan man købe det lette stel, hvilket har været en stor fordel for os, da den så ikke er så "tung" at køre med  

Anmeld

30. januar 2013

ekebiv

christina92! skriver:

den ligner vores 6 år gamle superskønne vogn. Der er hverken rust eller skævt stel overhovedet. Vi har været superglade for den og det er rart at der er en fin og tidssvarende vogn ti når nr 3 kommer til maj

Anmeld

31. januar 2013

Pige2009

Laura havde Emmaljunga Big Star Supreme med det lette UniQ stel, hvilket virkelig var super! Er din gamle barnevogn gået i stykker?

Anmeld

31. januar 2013

Baagøe skriver:

Laura havde Emmaljunga Big Star Supreme med det lette UniQ stel, hvilket virkelig var super! Er din gamle barnevogn gået i stykker?

Ja noget værre lort

Anmeld

31. januar 2013

MorDk

Emmaljunga er

Anmeld

31. januar 2013

Mom2

christina92! skriver:

Vi har en Big Star Supreme og elsker den Det er en rigtig dejlig vogn med god polstring, robust stel og lækkert design

Anmeld

1. februar 2013

Pige2009

christina92! skriver:

Ja noget værre lort

Øv! Godt du får en ordentlig vogn Husk at den skal justeres som lillebror bliver ældre og tungere, da den så nemlig ikke vil komme til at hænge i barnevognskassen, som nogle Emmaljungaer gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.