emmalunja? go vogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Ka+Ma=Be

christina92! skriver:

Hej jeg skal i morgen ud of bestille hvors barnevogn men inden jeg gør det vil jeg hørw her inde om det en go vogn? Der lige billede

Er det combivognen? Vi har en edge duo combi og er rigtig glade for den - dog voksede min søn ud af barnevognsdelen allerede som 7 måneder  så vi har brugt klapvognsdelen lige siden. Jeg har hørt fra flere med barnevogsnmodellerne (90 cm) at de hurtigt hænger i stellet fordi understøttelsen ikke er god nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Musse21

Baagøe skriver:

Øv! Godt du får en ordentlig vogn Husk at den skal justeres som lillebror bliver ældre og tungere, da den så nemlig ikke vil komme til at hænge i barnevognskassen, som nogle Emmaljungaer gør

Hvor justere man den henne... Har jeg nemlig ikke hørt noget om:/

Anmeld

2. februar 2013

Christina :-)

Baagøe skriver:

Øv! Godt du får en ordentlig vogn Husk at den skal justeres som lillebror bliver ældre og tungere, da den så nemlig ikke vil komme til at hænge i barnevognskassen, som nogle Emmaljungaer gør

Hvotørdan gøres det?

Anmeld

2. februar 2013

Victoria2013

Ka+Ma=Be skriver:

Er det combivognen? Vi har en edge duo combi og er rigtig glade for den - dog voksede min søn ud af barnevognsdelen allerede som 7 måneder  så vi har brugt klapvognsdelen lige siden. Jeg har hørt fra flere med barnevogsnmodellerne (90 cm) at de hurtigt hænger i stellet fordi understøttelsen ikke er god nok.

Dejligt at læse lidt om Edge Duo Combi, det er nemlig sådan én vi overvejer brugte I den også som "sovevogn" til daglig... for det fik vi at vide i butikken at man ikke måtte?

Anmeld

3. februar 2013

Pige2009

christina92! skriver:

Hvotørdan gøres det?

Du kan justere det på siden af vognen Men det står også i vejledningen

Anmeld

3. februar 2013

Pige2009

Ka+Ma=Be skriver:

De hænger kun, hvis man ikke justerer stellet, hvilket man kan gøre, som barnet vokser Min Emmaljunga hænger i hvert fald ikke

Anmeld

3. februar 2013

Pige2009

Musse21 skriver:

Hvor justere man den henne... Har jeg nemlig ikke hørt noget om:/

Det gør man på siden Det står også i vejledningen 

Anmeld

4. februar 2013

Ka+Ma=Be

Kia2013 skriver:

Dejligt at læse lidt om Edge Duo Combi, det er nemlig sådan én vi overvejer brugte I den også som "sovevogn" til daglig... for det fik vi at vide i butikken at man ikke måtte?

Hvorfor skulle man ikke må det? Sagde de det?

Benjamin har sovet i sin vogn i alt slags vejr (nææsten .)

Anmeld

4. februar 2013

Ka+Ma=Be

Baagøe skriver:

De hænger kun, hvis man ikke justerer stellet, hvilket man kan gøre, som barnet vokser Min Emmaljunga hænger i hvert fald ikke

Det vidste jeg ikke Gad vide om ikke der er mange der ikke er klar over det så? (men godt at man kan)

Anmeld

4. februar 2013

Victoria2013

Ka+Ma=Be skriver:

Hvorfor skulle man ikke må det? Sagde de det?

Benjamin har sovet i sin vogn i alt slags vejr (nææsten .)

Det fik vi at vide i Babysam. Det var et eller andet med bremsen når vognen står stille, at vognen altfor let kunne "tippe" og ikke var officielt godkendt som 'sovevogn'... men det har altså fungeret fint for jer alligevel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.