Hvornår fortalte i nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

Pige2009

frk1991 skriver:

Jep

Her kommer det så fra uge 28

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

frk1991

Baagøe skriver:

Her kommer det så fra uge 28

hold da op

Det ligner snart min oppustethed nu 

Anmeld

3. februar 2013

Pige2009

frk1991 skriver:

hold da op

Det ligner snart min oppustethed nu 

Hi hi Ja, der var ikke meget mave. Dn begyndte først rigtig at vokse omkring uge 31-32

Anmeld

3. februar 2013

frk1991

Baagøe skriver:

Hi hi Ja, der var ikke meget mave. Dn begyndte først rigtig at vokse omkring uge 31-32

Hehe glæder mig også til det rigtig er baby jeg kan se

Anmeld

3. februar 2013

Pessimisten

frk1991 skriver:

Ja, som overskriften siger, hvornår fortalte i familien og omgivelserne i venter bebs?

Vi havde tænkt os at vente til nf, men min kæreste er blevet lidt utålmodig, og har fundet på ideer til hvordan vi skal sige det, til vores familie i hvert fald OOOOG hans utålmodighed har smittet mig nu 

Jeg er i uge 6+5 i dag og den 11 feb skal jeg til 1 graviditetsundersøgelse, så der efter tænkte vi at fortælle det til familien

Omgivelser venter vi til efter nf:-)

Ej, jeg er selv i samme dilemma det er jo SÅÅÅ fantastisk, og man har lyst til at skige det ud til hele verden

diskuterer det også lidt med kæresten - men pessimisten i mig, tør ikke håbe på at det rent faktisk ender ud i en baby :/ er pt 4+5 og føler at der er en evighed til tryghedsscanning d. 12

Men nøj, hvor jeg håber og beder til at alt er i orden, og glæder mig til at fortælle det til hele verden

Anmeld

3. februar 2013

Nessie

Første gang vidste alle det stort set med det samme (var dog ikke på Facebook i starten ), da vi var i behandling og alle vidste det.

Denne gang er det lykkedes at holde det skjult for de fleste, så kun lige dem der ved vi var i gang igen har fået besked. Vi ville godt have 1. skanning veloverstået, og vi har nu fortalt det til nogle stykker, resten kommer lige så stille hen ad vejen

Anmeld

3. februar 2013

frk1991

Pessimisten skriver:

Ej, jeg er selv i samme dilemma det er jo SÅÅÅ fantastisk, og man har lyst til at skige det ud til hele verden

diskuterer det også lidt med kæresten - men pessimisten i mig, tør ikke håbe på at det rent faktisk ender ud i en baby :/ er pt 4+5 og føler at der er en evighed til tryghedsscanning d. 12

Men nøj, hvor jeg håber og beder til at alt er i orden, og glæder mig til at fortælle det til hele verden

Du lyder fuldstændig som mig. Jeg tør ikke rigtig før jeg kan se med mine egne øjne der er en baby. Er så pessimistisk 

Mem jeg er i 7+3 nu, og føltes som i går jeg var i 4+5, så det går stærkt

Jeg skal allerede til 1 graviditetsundersøgelse mandag d. 11

Anmeld

3. februar 2013

frk1991

Nessie skriver:

Første gang vidste alle det stort set med det samme (var dog ikke på Facebook i starten ), da vi var i behandling og alle vidste det.

Denne gang er det lykkedes at holde det skjult for de fleste, så kun lige dem der ved vi var i gang igen har fået besked. Vi ville godt have 1. skanning veloverstået, og vi har nu fortalt det til nogle stykker, resten kommer lige så stille hen ad vejen

Anmeld

3. februar 2013

Pessimisten

frk1991 skriver:

Du lyder fuldstændig som mig. Jeg tør ikke rigtig før jeg kan se med mine egne øjne der er en baby. Er så pessimistisk 

Mem jeg er i 7+3 nu, og føltes som i går jeg var i 4+5, så det går stærkt

Jeg skal allerede til 1 graviditetsundersøgelse mandag d. 11

Hvor bliver det bare spændende. Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at se den lille spire er det jeres første??

og er glad for at du siger at tiden går hurtigt - jeg synes bare tiden går sååååå langsomt. Glæder mig helt vildt til at kunne fortælle det til familie og venner  

men jeg tager hele tiden mig selv i at tænke HVIS nu det her ender med en baby, så... Jeg tør simpelthen ikke tro 100% på det, fordi jeg jo udemærket ved hvor ødelagt jeg bliver hvis scanningen ikke viser det jeg går og drømmer om..

Anmeld

4. februar 2013

frk1991

Pessimisten skriver:

Hvor bliver det bare spændende. Jeg kan godt forstå at du glæder dig til at se den lille spire er det jeres første??

og er glad for at du siger at tiden går hurtigt - jeg synes bare tiden går sååååå langsomt. Glæder mig helt vildt til at kunne fortælle det til familie og venner  

men jeg tager hele tiden mig selv i at tænke HVIS nu det her ender med en baby, så... Jeg tør simpelthen ikke tro 100% på det, fordi jeg jo udemærket ved hvor ødelagt jeg bliver hvis scanningen ikke viser det jeg går og drømmer om..

Jep den første 

Tænker lige præcis sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.