Hvornår fortalte i nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.869 visninger
53 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

frk1991

Ja, som overskriften siger, hvornår fortalte i familien og omgivelserne i venter bebs?

Vi havde tænkt os at vente til nf, men min kæreste er blevet lidt utålmodig, og har fundet på ideer til hvordan vi skal sige det, til vores familie i hvert fald OOOOG hans utålmodighed har smittet mig nu 

Jeg er i uge 6+5 i dag og den 11 feb skal jeg til 1 graviditetsundersøgelse, så der efter tænkte vi at fortælle det til familien

Omgivelser venter vi til efter nf:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

malliebooh

frk1991 skriver:

Ja, som overskriften siger, hvornår fortalte i familien og omgivelserne i venter bebs?

Vi havde tænkt os at vente til nf, men min kæreste er blevet lidt utålmodig, og har fundet på ideer til hvordan vi skal sige det, til vores familie i hvert fald OOOOG hans utålmodighed har smittet mig nu 

Jeg er i uge 6+5 i dag og den 11 feb skal jeg til 1 graviditetsundersøgelse, så der efter tænkte vi at fortælle det til familien

Nærmeste familie og venner fik det af vide indenfor den første uge efter jeg stod med den positive test

Resten (FB) fik det af vide dagen inden NF og så kom der billede op da vi havde været til NF

Anmeld

29. januar 2013

Victoria2013

Vi fortalte familien det da jeg var 11+, men før NF... havde en enkelt veninde og kæresten havde en enkelt ven, som vi fortalte det da jeg var 6+

resten af vennerne og veninderne fik det at vide efter NF

Anmeld

29. januar 2013

Pige2009

frk1991 skriver:

Fortalte det først i uge 28

Anmeld

29. januar 2013

frk1991

Baagøe skriver:

Fortalte det først i uge 28

Hold da op kunne man ikke se noget?

Anmeld

29. januar 2013

frk1991

malliebooh skriver:

Nærmeste familie og venner fik det af vide indenfor den første uge efter jeg stod med den positive test

Resten (FB) fik det af vide dagen inden NF og så kom der billede op da vi havde været til NF

Okay :-) ja tror os vi går efter at fortælle familien det noget før end omgivelerne/FB

Anmeld

29. januar 2013

frk1991

Kia2013 skriver:

Vi fortalte familien det da jeg var 11+, men før NF... havde en enkelt veninde og kæresten havde en enkelt ven, som vi fortalte det da jeg var 6+

resten af vennerne og veninderne fik det at vide efter NF

Ja har os en veninde som har fået det at vide, hun er også gravid, så det er skønt at kunne spørge hende:-)

Anmeld

29. januar 2013

Lilott

Jeg fortalte det til min søster og et par veninder da jeg fandt ud af det (: Mine sviger forældre fik det at vide da jeg var i uge 9 og resten af familien fik det først at vide i uge 16. Vi har endnu ikke skrevet noget på facebook, så det er kun dem vi snakker med ofte der ved det (:

Anmeld

29. januar 2013

frk1991

Lilott skriver:

Jeg fortalte det til min søster og et par veninder da jeg fandt ud af det (: Mine sviger forældre fik det at vide da jeg var i uge 9 og resten af familien fik det først at vide i uge 16. Vi har endnu ikke skrevet noget på facebook, så det er kun dem vi snakker med ofte der ved det (:

okay :-) ja uge 9 tænker jeg også:-)

Anmeld

29. januar 2013

AnthonsMor

frk1991 skriver:

Familie og de ALLER nærmeste venner vidste det indenfor en uge efter jeg testede positivt.. og resten af vores omgangskreds fik det af vide efter nf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.