Hvornår fortalte i nyheden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

FrkZier

frk1991 skriver:

Ja, som overskriften siger, hvornår fortalte i familien og omgivelserne i venter bebs?

Vi havde tænkt os at vente til nf, men min kæreste er blevet lidt utålmodig, og har fundet på ideer til hvordan vi skal sige det, til vores familie i hvert fald OOOOG hans utålmodighed har smittet mig nu 

Jeg er i uge 6+5 i dag og den 11 feb skal jeg til 1 graviditetsundersøgelse, så der efter tænkte vi at fortælle det til familien

Omgivelser venter vi til efter nf:-)

den nærmeste familie og venner fik det afvide efter NF 12+6 - venner og bekendte fik det afvide efter kønsscanning 14+2 og så blev det offentlig gjort på facebook da jeg var ca 16+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Clisolka

frk1991 skriver:

Ja, som overskriften siger, hvornår fortalte i familien og omgivelserne i venter bebs?

Vi havde tænkt os at vente til nf, men min kæreste er blevet lidt utålmodig, og har fundet på ideer til hvordan vi skal sige det, til vores familie i hvert fald OOOOG hans utålmodighed har smittet mig nu 

Jeg er i uge 6+5 i dag og den 11 feb skal jeg til 1 graviditetsundersøgelse, så der efter tænkte vi at fortælle det til familien

Jeg har fortalt det til mine forældre, chefer og mine tætteste kollegaer da jeg skal rende til en masse undersøgelser/scanninger/samtaler med læger og diverse lige fra starten. Jeg har diabetes samtidigt, så det var mere for at hvis jeg bliver dårlig eller der sker noget, at jeg har fortalt det. Jeg blev tilknyttet Rigshospitalet for 14 dage siden og skal måle mit blodsukker 7x dagligt, så det er lidt svært at skjule  Jeg har bl.a. haft min første snak med min fødselslæge, og jeg er kun 8+ 

Ved min datter fortalte vi det først om eftermiddagen, hvor vi havde været til NF. Vi havde prøvet at miste før, hvor alle fik det at vide. 

Anmeld

30. januar 2013

frk1991

Babymor2010 skriver:

Jeg har fortalt det til mine forældre, chefer og mine tætteste kollegaer da jeg skal rende til en masse undersøgelser/scanninger/samtaler med læger og diverse lige fra starten. Jeg har diabetes samtidigt, så det var mere for at hvis jeg bliver dårlig eller der sker noget, at jeg har fortalt det. Jeg blev tilknyttet Rigshospitalet for 14 dage siden og skal måle mit blodsukker 7x dagligt, så det er lidt svært at skjule  Jeg har bl.a. haft min første snak med min fødselslæge, og jeg er kun 8+ 

Ved min datter fortalte vi det først om eftermiddagen, hvor vi havde været til NF. Vi havde prøvet at miste før, hvor alle fik det at vide. 

Ja hold da op det var tidligt at snakke med fødselslægen

Det går stærkt denne gang

Anmeld

30. januar 2013

frk1991

FrkZier skriver:

den nærmeste familie og venner fik det afvide efter NF 12+6 - venner og bekendte fik det afvide efter kønsscanning 14+2 og så blev det offentlig gjort på facebook da jeg var ca 16+

Okay

Anmeld

30. januar 2013

annec

frk1991 skriver:

Første gang, da jeg var 13 uger henne. Anden gang var jeg 17 uger henne :-)

Anmeld

30. januar 2013

Clisolka

frk1991 skriver:

Ja hold da op det var tidligt at snakke med fødselslægen

Det går stærkt denne gang

Puh ja, det går rigtig stærkt - lidt for stærkt efter min mening, men de holder jo blot øje med mig 

Anmeld

30. januar 2013

frk1991

Babymor2010 skriver:

Puh ja, det går rigtig stærkt - lidt for stærkt efter min mening, men de holder jo blot øje med mig 

Hehe jep og det kun betryggende

Anmeld

30. januar 2013

frk1991

annec skriver:

Første gang, da jeg var 13 uger henne. Anden gang var jeg 17 uger henne :-)

Okay

Anmeld

30. januar 2013

Sitrani

frk1991 skriver:

jeg var ca. 5 eller 6 uger henne Vi kunne ikke lade være.... hihi.. det er så fantastisk.... jeg havde købt en lille blomst til mine forældre, og så tog vi derhjem.. de havde lige haft fødselsdag begge to, så jeg startede med at sige "ja, nu ved vi jo godt, at I lige har haft fødselsdag.... men... vi synes alligevel I skal have en gave mere.. I skal nemlig være mormor og morfar!"

Anmeld

30. januar 2013

MorEllen

frk1991 skriver:

Min mor fik det at vide næsten med det samme Kan ikke holde noget hemmeligt for hende
Ræsten af familien fik det at vide i mandags, da var jeg 8+0. Har nu også sagt til det et par venninder. Har ikke sagt det på arbejdet endu, så taler ikke så højt om det.. Venter nok til uge 12 med at fortælle det til resten af verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.