hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Ja det svært og kigger tit efter tøj osv.
Men frygten for at miste er der også..

Ja den risiko er der jo osse jeg vil slet ikke tænke på det..
Men nu tager jeg også en slapper med at kigge babyting skal tænke på noget andet end kun det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Ja den risiko er der jo osse jeg vil slet ikke tænke på det..
Men nu tager jeg også en slapper med at kigge babyting skal tænke på noget andet end kun det..

Ja prøver også og lade være med at tænke på det

Anmeld

29. januar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Tak for rådet det vil jeg prøve

Kan generelt godt anbefale at søge efter babyting på DBA, der er mange som sælger ting der er nye eller næsten nye til billige penge. Samt på diverse Facebook grupper også

Anmeld

30. januar 2013

Mum33

Ikke før uge 30

Anmeld

30. januar 2013

Miss Kat

Jeg er også en af "de dumme", der købte en masse babyting før jeg blev gravid. Det var dog en måde at håndtere min skrukhed på og når jeg kigger på tingene i dag, synes jeg bare det er hyggeligt, fordi jeg kan huske, hvor og hvornår jeg købte de forskellige ting og nu har jeg så også snart en baby der rent faktisk kan bruge dem! Tingene minder mig om en proces, som vi har brugt tid på og glædet os over, og som vi snart får forløsningen på.  Så jeg synes ikke det har været dumt for os, men jeg kan sagtens sætte mig ind i, man kan tænke, det er at tage en chance, fordi man jo aldrig kan være sikker på, man nogensinde får ønskebarnet. Dog er det kun småting vi købte. - Tøj, legetøj, den slags - alle de store, dyre ting har vi først købt noget tid efter NF. Der ville vi alligevel ikke tage nogen chance...

Det bør i øvrigt nævnes at vi mistede vores første graviditet i 11. uge, hvor det var hårdt at se på alle de indkøbte ting, men jeg smed dem i en flyttekasse og så var det faktisk en vildt smuk dag med store følelser, da vi kunne åbne den flyttekasse igen.  

Anmeld

30. januar 2013

Fenja09

begyndte i at købe ting til baby altså både tøj sutter falsker osv

Vi købte først flasker da vi stod og skulle bruge dem. Havde en stor og en lille Avent flaske fra "gratis pakker" og det var fint til start. Jeg ammede og regnede med at skulle gøre det længe, men stoppede da vores datter var 3 måneder. Det er jo ikke sikkert at man skal bruge flasker det første lange stykke tid så synes ikke det er nødvendigt at købe før tid.

Sutter havde vi til gengæld en del af og fandt også ud af, at hun ikke vil bruge nogle af dem vi havde. Tror der var 4 eller 5 forsk. slags af to eller 3 stk. Det endte med at vi måtte købe en helt anden slags. Så vi har for mange penge sutter i skuffen, som hun aldrig får brugt.

Tøj købte jeg først efter uge 20 og vi vidste at vi ventede en pige og ellers købte vi først alle de store ting samt uroer, dyner ect. ca 1 måned før termin.

/Fenja

Anmeld

30. januar 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg startede så småt efter MD-scanningen 

Anmeld

30. januar 2013

Sitrani

Anonym skriver:

Det gjorde jeg stort set med det samme vi fandt ud af det, tror jeg... Kan ærligt ikke huske det helt  Men mener ikke jeg var særlig langt henne før jeg købte babytøj i str. 50

Anmeld

30. januar 2013

MariaKyedDK

Christina9870 skriver:

Vent med at købe sutteflasker.. Med mindre du altså ved fra starten, at du ikke vil amme..

der er jeg ikke helt enig...

fordi da jeg havde født vores søn havde vi ikke sutteflasker eller noget som helst, og der skete det at jeg slet ikke kunne amme, så vi havde en meget sulten lille baby i næsten halvanden døgn, før han fik noget at spise, min veninde kom med modermælkserstatning og en flaske kl 22 om aften dagen efter...

så nej jeg vil både have sutteflasker og modermælkserstatning Klar til HVIS NU... det vil jeg have denne gang i hvert fald

Anmeld

30. januar 2013

Mom2

MariaKyedDK skriver:

der er jeg ikke helt enig...

fordi da jeg havde født vores søn havde vi ikke sutteflasker eller noget som helst, og der skete det at jeg slet ikke kunne amme, så vi havde en meget sulten lille baby i næsten halvanden døgn, før han fik noget at spise, min veninde kom med modermælkserstatning og en flaske kl 22 om aften dagen efter...

så nej jeg vil både have sutteflasker og modermælkserstatning Klar til HVIS NU... det vil jeg have denne gang i hvert fald

Kan ikke se at det er et problem.. Hospitalet har flasker mens man er der og så kan man jo købe nogen på vej hjem, hvis man får et flaske barn..

Men nu har TS svaret at hun ved hun ikke vil amme, så derfor kan hun se bort fra mit råd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.