hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.010 visninger
41 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

Anonym trådstarter

begyndte i at købe ting til baby altså både tøj sutter falsker osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

1990h

Anonym skriver:

begyndte i at købe ting til baby altså både tøj sutter falsker osv

lidt hen af vejen..babysam i vores by lukkede så der var mange plejeting på tilbud som vi fik meget billigt..sutter, lidt flasker, badekar med stativ, pusletaske osv osv så købte en del allerede der omkring uge 12..

tøj købte vi efter kønsscanning i uge 14 og lidt hen af vejen også..møbler er også kommet lidt hen af vejen og nu vi færdige..har termin 18april

Anmeld

29. januar 2013

Victoria2013

Vi har været ude og se på en masse, men vi har ikke købt noget endnu. Syntes nu snart vi skal rigtig igang, jeg vil jo vildt gerne "bygge rede", men kæresten har ikke så travlt 

Jeg har lige købt det allerførste i dag, dagen efter MD scanning... har købt 2 bodystockings. Er 19+5 i dag

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

lidt hen af vejen..babysam i vores by lukkede så der var mange plejeting på tilbud som vi fik meget billigt..sutter, lidt flasker, badekar med stativ, pusletaske osv osv så købte en del allerede der omkring uge 12..

tøj købte vi efter kønsscanning i uge 14 og lidt hen af vejen også..møbler er også kommet lidt hen af vejen og nu vi færdige..har termin 18april

Okay imorgen er jeg kun 6+0 og vi har da kiggede lidt på ting. Men tror også bare vi skal have noget større og bo i. Før vi egentlig kan begynde og købe ting.

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Kia2013 skriver:

Vi har været ude og se på en masse, men vi har ikke købt noget endnu. Syntes nu snart vi skal rigtig igang, jeg vil jo vildt gerne "bygge rede", men kæresten har ikke så travlt 

Jeg har lige købt det allerførste i dag, dagen efter MD scanning... har købt 2 bodystockings. Er 19+5 i dag

Vi har også kiggede på en masse ting.. men er også kun 6+0

Anmeld

29. januar 2013

henh01

jeg er 23+1 og har ikke købt de der "småting" vi har købt en lille smule tøj og udstyr har vi også det meste af..

Tænker jeg begynder at købe småtingene om en mdr tid

Anmeld

29. januar 2013

1990h

Anonym skriver:

Okay imorgen er jeg kun 6+0 og vi har da kiggede lidt på ting. Men tror også bare vi skal have noget større og bo i. Før vi egentlig kan begynde og købe ting.

okai så vil jeg nok også vente lidt..det står bare og fylder hehe

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

jeg er 23+1 og har ikke købt de der "småting" vi har købt en lille smule tøj og udstyr har vi også det meste af..

Tænker jeg begynder at købe småtingene om en mdr tid

Vi skal dog ikke købe seng barnevogn og sådan de store udgifter for det vil min svigerforældre og min mor give. Men tror vi venter til vi faktisk har fået noget større og bo i. Vi bor nemlig kun i en et værelses

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

okai så vil jeg nok også vente lidt..det står bare og fylder hehe

Nemlig så tror vi først skal flyt i noget større

Anmeld

29. januar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg var halvvejs da jeg købte de første ting (2 trøjer) Kan ikke helt huske hvornår vi begyndte at købe de større ting.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.