hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Mom2

Anonym skriver:

begyndte i at købe ting til baby altså både tøj sutter falsker osv

Vent med at købe sutteflasker.. Med mindre du altså ved fra starten, at du ikke vil amme..

Og så lige en husker. Der er alt mellem 8 - 12 ugers vente tid på en barnevogn så den skal gerne bestilles tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

begyndte i at købe ting til baby altså både tøj sutter falsker osv

Vi startede efter NF, så vi vidste der ligesom var noget levende.. Men købte først sådan rigtig ting efter MD, da jeg ikke mærkede liv før uge 22..

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Vent med at købe sutteflasker.. Med mindre du altså ved fra starten, at du ikke vil amme..

Og så lige en husker. Der er alt mellem 8 - 12 ugers vente tid på en barnevogn så den skal gerne bestilles tidligt

Jeg ved allerede nu jeg ikke vil amme

Anmeld

29. januar 2013

Hailiesmom11

Vi har det meste efter vores første barn..
Jeg er 6+2 i dag og har kigget på en seng til baby resten har vi jo.. Tøj har jeg købt lidt af.. Dumt i know men det kan jo sælges igen

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Vi startede efter NF, så vi vidste der ligesom var noget levende.. Men købte først sådan rigtig ting efter MD, da jeg ikke mærkede liv før uge 22..

Håber bare tiden går hurtigt. Skal dog til lægen på fredag

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Vi har det meste efter vores første barn..
Jeg er 6+2 i dag og har kigget på en seng til baby resten har vi jo.. Tøj har jeg købt lidt af.. Dumt i know men det kan jo sælges igen

Så følges vi jo også af
Ja jeg har krible finger for at jeg gerne vil ud og købe tingene. Men må nok også heller vente. Da vi skal have noget større

Anmeld

29. januar 2013

Mom2

Anonym skriver:

Jeg ved allerede nu jeg ikke vil amme

Okay, jamen så skal der jo købes flasker Kan godt anbefale at gå på DBA, der er mange der har lavet fejlen, at købe dem uden at få dem brugt, så der kan man finde nye flasker til billige penge

Anmeld

29. januar 2013

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Så følges vi jo også af
Ja jeg har krible finger for at jeg gerne vil ud og købe tingene. Men må nok også heller vente. Da vi skal have noget større

Ja kender følelsen alt for godt...
Kæresten og jeg boede også i en 1 værelses indtil 3 uger før fødslen så vi købte nærmest alt men fik det opbevaret rundt omkring hos familie..

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Christina9870 skriver:

Okay, jamen så skal der jo købes flasker Kan godt anbefale at gå på DBA, der er mange der har lavet fejlen, at købe dem uden at få dem brugt, så der kan man finde nye flasker til billige penge

Tak for rådet det vil jeg prøve

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Ja kender følelsen alt for godt...
Kæresten og jeg boede også i en 1 værelses indtil 3 uger før fødslen så vi købte nærmest alt men fik det opbevaret rundt omkring hos familie..

Ja det svært og kigger tit efter tøj osv.
Men frygten for at miste er der også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.