Drinks i Roskilde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Ka+Ma=Be

Tauf skriver:

Crazy Daisy springer vi nok lige over. Jeg er 30 og min mand 43 så det er nok ikke et sted for os:-):-):-)

Haha det kan jeg godt forstå! Så ville jeg nok også foreslå et sted som Gimle, eller Promenaden Det er "ældre" publikum end Mary's, Crazy Daisy, Mary's mm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

L&V

Tauf skriver:

Gimle lyder mest os:-)

Ha ha ha ha ej må altså lige ud med min ensomme latter, her hvor jeg bor er der sådan en anstalt/beskyttetværksted for folk med downs der hedder gimle så det så bare lige så sjovt ud i mine øjne

Anmeld

29. januar 2013

MyLove E

Månsson skriver:

Ha ha ha ha ej må altså lige ud med min ensomme latter, her hvor jeg bor er der sådan en anstalt/beskyttetværksted for folk med downs der hedder gimle så det så bare lige så sjovt ud i mine øjne

Hehe tror jeg godt jeg har hørt om.. Men har også hørt om det andet før:-)

Anmeld

29. januar 2013

MyLove E

Ka+Ma=Be skriver:

Haha det kan jeg godt forstå! Så ville jeg nok også foreslå et sted som Gimle, eller Promenaden Det er "ældre" publikum end Mary's, Crazy Daisy, Mary's mm.

Anmeld

29. januar 2013

Maja_4000

Nu så jeg lige at I er lidt ældre end mig Så er Interpool måske ikke lige stedet .. Ikke sen aften fredag/lørdag i hvert fald

Der er også Gullanden .. Men det er vidst mere øl end drinks .. Eller Garbos .. Der er aldersgrænsen højere end de 18 år Hehe

Og så er der også en Rosie McGees (staves?) Der har jeg så aldrig været

Anmeld

29. januar 2013

Lusi

Ka+Ma=Be skriver:

Hehe så kan det jo ikke have været helt skidt ;P Er dog ikke kommet der så meget, da jeg bor i København Men har gode venner og en eks i Roskilde, så har da set lidt af byen

Jeg kom der en del, for min x arbejdede i et overvågningsfirma og det var dem der også ejede interpool/ Mary's.. Men var sgu ik alle lige gode oplevelser, med den lortekæreste jeg havde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.