Drinks i Roskilde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.705 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

MyLove E

Hej.
Vi tager til sjælland på torsdag og overvejer så at få min svoger og svigerinde til at ta Elias natten over. Så vil vi måske ud og ha en lille drinks og være kærester. Men hvor i Roskilde er det godt at tage hen når man hvis man bare skal ha en enkel eller to. Vi kan godt lide dj musik .

Håber der er nogen som kan komme med nogle gode idéer :-)

KNUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Maja_4000

Går slet ikke i byen mere :b men jeg vil sige interpool .. Det var der jeg kom, da jeg var 'ung'

Anmeld

29. januar 2013

Lusi

Maja_4000 skriver:

Går slet ikke i byen mere :b men jeg vil sige interpool .. Det var der jeg kom, da jeg var 'ung'

Den hedder vidst nok Mary's nu..
De skiftede ihvertfald navn til det, dengang jeg gik i byen der

Anmeld

29. januar 2013

MyLove E

Maja_4000 skriver:

Okay tak:-)

Anmeld

29. januar 2013

MyLove E

Lusi skriver:

Den hedder vidst nok Mary's nu..
De skiftede ihvertfald navn til det, dengang jeg gik i byen der

Super så kigger jeg efter den:-)

Anmeld

29. januar 2013

Ka+Ma=Be

Interpool er der endnu, men diskoteket i kælderen hedder Marx's :-)
En af mine gode venner er dj på Crazy Daisy, så der er musikken i orden. Men virkelig gode cocktails.... Det tror jeg aldrig jeg har fået i roskilde

Anmeld

29. januar 2013

Sophie90

Tauf skriver:

Hej.
Vi tager til sjælland på torsdag og overvejer så at få min svoger og svigerinde til at ta Elias natten over. Så vil vi måske ud og ha en lille drinks og være kærester. Men hvor i Roskilde er det godt at tage hen når man hvis man bare skal ha en enkel eller to. Vi kan godt lide dj musik .

Håber der er nogen som kan komme med nogle gode idéer :-)

KNUS

Jeg elsker Gimle i Roskilde.. Rigtig hyggeligt sted lounge stemning :-) og live musik fredag og lørdag mener jeg :-) 

Anmeld

29. januar 2013

Ka+Ma=Be

Mary's skulle der stå ;-)

Anmeld

29. januar 2013

Lusi

Ka+Ma=Be skriver:

En af mine gode venner er dj på Crazy Daisy, så der er musikken i orden. Men virkelig gode cocktails.... Det tror jeg aldrig jeg har fået i roskilde

Nå ja det er da rigtigt.. Mente bare det var det hele der havde skiftet navn dengang, fordi ejerne havde begge steder

Åh Gud nogle aftener der dukker op fra gemmeren, når man tænker på det sted

Anmeld

29. januar 2013

MyLove E

Ka+Ma=Be skriver:

Crazy Daisy springer vi nok lige over. Jeg er 30 og min mand 43 så det er nok ikke et sted for os:-):-):-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.