Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Animalia skriver: Jeg elsker Gimle i Roskilde.. Rigtig hyggeligt sted lounge stemning :-) og live musik fredag og lørdag mener jeg :-)
Jeg elsker Gimle i Roskilde.. Rigtig hyggeligt sted lounge stemning :-) og live musik fredag og lørdag mener jeg :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Crazy Daisy springer vi nok lige over. Jeg er 30 og min mand 43 så det er nok ikke et sted for os:-):-):-)
Crazy Daisy springer vi nok lige over. Jeg er 30 og min mand 43 så det er nok ikke et sted for os:-):-):-)
Tauf skriver: Det lyder godt.. Er det lidt for alle aldre ?
Det lyder godt.. Er det lidt for alle aldre ?
Ja, det er et musiksted så der bliver også afholdt koncerter og der kommer jo folk i alle aldre :-)
Lusi skriver: Så ville jeg personligt nok foretrække Gimle eller en omgang pool på interpool Men er jo svært at vide hvad i er til..
Så ville jeg personligt nok foretrække Gimle eller en omgang pool på interpool Men er jo svært at vide hvad i er til..
Animalia skriver: Ja, det er et musiksted så der bliver også afholdt koncerter og der kommer jo folk i alle aldre :-)
Tauf skriver: Super tak:-)
Super tak:-)
Så lidt :-)
Animalia skriver: Så lidt :-)
Tauf skriver: Det skal så meget være der. De har Band of towmorros .. Hvor der kommer en masse nye kunstner og spiller.. Vi elsker nyt musik :-)
Det skal så meget være der. De har Band of towmorros .. Hvor der kommer en masse nye kunstner og spiller.. Vi elsker nyt musik :-)
Jaa lige præcis ;-) min gode veninde er redaktør på bands of tomorrow! Hehe..
Animalia skriver: Jaa lige præcis ;-) min gode veninde er redaktør på bands of tomorrow! Hehe..
Lusi skriver: Nå ja det er da rigtigt.. Mente bare det var det hele der havde skiftet navn dengang, fordi ejerne havde begge steder Åh Gud nogle aftener der dukker op fra gemmeren, når man tænker på det sted
Nå ja det er da rigtigt.. Mente bare det var det hele der havde skiftet navn dengang, fordi ejerne havde begge steder Åh Gud nogle aftener der dukker op fra gemmeren, når man tænker på det sted
Hehe så kan det jo ikke have været helt skidt ;P Er dog ikke kommet der så meget, da jeg bor i København Men har gode venner og en eks i Roskilde, så har da set lidt af byen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128