Nogen fra Randers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

Hehe.. tak skal du have... Hun har også "siddet" og hygget sig med en hjemmebagt bolle idag som hun kunne sutte lidt i.. der var flag i til at starte på haha.. Jamen jeg kan slet heller ikke følge med Aya overhovedet..

Hehe.. jeg er meget dårlig til at huske navne, men ansigter og fødselsdage er åbenbart noget der klæber.. og så har den fine røde vogn nok også hjulpet lidt på hukommelsen..

Det kan du da egentlig have ret i.. Har jeg aldrig tænkt over.. Men jeg har nu heller aldrig haft mere med mine naboer end et pænt goddag når man render i dem..

Jah det gør jeg.. farmand kunne ikke lige overskue hende, så vi har ingen kontakt med ham den dag idag (sluttede da jeg var i 10.uge). Så det er rigtig tøsehygge vi har herhjemme..
Jah helt klart.. den er jeg med på.. skulle da aldrig være noget i vejen for at få en kop kaffe.. hehe.. Er du stadig på barsel eller hvordan forholder det sig?

Nårh hvor hyggeligt, da Emil var omkring 4 mdr havde mig og hans far også en krise hvor vi gik fra hinanden men efter 14 dage gav vi det en chance igen og vi er stadig sammen.
Men kan lige forstille mig den hygge i har, 2 tøser i huset

Siger os pænt hej til naboerne, hvis de gider hhee

Drikker ik kaffe men el lyder det godt

Min barsel sluttede igår rigtig øv, men ved ik hva jeg skal lave, er på kontanthjælp men har ik hørt fra kommunen endnu.

Ang fødselsdag, Emil skal os have den vildeste kage når han bliver et år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Ayasmor

suanne85 skriver:

Nårh hvor hyggeligt, da Emil var omkring 4 mdr havde mig og hans far også en krise hvor vi gik fra hinanden men efter 14 dage gav vi det en chance igen og vi er stadig sammen.
Men kan lige forstille mig den hygge i har, 2 tøser i huset

Siger os pænt hej til naboerne, hvis de gider hhee

Drikker ik kaffe men el lyder det godt

Min barsel sluttede igår rigtig øv, men ved ik hva jeg skal lave, er på kontanthjælp men har ik hørt fra kommunen endnu.

Ang fødselsdag, Emil skal os have den vildeste kage når han bliver et år

Det er så dejligt når man kan få det til at fungerer.. Aya's far meldte dog klart ud fra start af at hun ikke var en graviditet han ønskede, og heller ikke magtede hende.. Kan så ikke andet end respekterer hans valg, omend jeg synes det er skide synd for Aya at hun ikke har sin daddy.

Jamen så finder vi da bare noget andet end kaffe til dig.. haha.. er vist også en dårlig vane jeg har.. men nu stoppede jeg med at ryge da jeg blev gravid, så det er vist okay med lidt kaffe..

Øv for den.. jamen så er der stadig grønt lys for hverdage os?? indtil du hører noget fra kommunen?

Jahhh... ordenlige kager er noget ved.. Jeg har en forestilling om at Aya skal have sin helt egen kage som hun kan få lov til at gratte med så tosset hun vil... Det bliver så hyggeligt.. Den første fødselsdag er også noget specielt og helt anderledes..

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

Det er så dejligt når man kan få det til at fungerer.. Aya's far meldte dog klart ud fra start af at hun ikke var en graviditet han ønskede, og heller ikke magtede hende.. Kan så ikke andet end respekterer hans valg, omend jeg synes det er skide synd for Aya at hun ikke har sin daddy.

Jamen så finder vi da bare noget andet end kaffe til dig.. haha.. er vist også en dårlig vane jeg har.. men nu stoppede jeg med at ryge da jeg blev gravid, så det er vist okay med lidt kaffe..

Øv for den.. jamen så er der stadig grønt lys for hverdage os?? indtil du hører noget fra kommunen?

Jahhh... ordenlige kager er noget ved.. Jeg har en forestilling om at Aya skal have sin helt egen kage som hun kan få lov til at gratte med så tosset hun vil... Det bliver så hyggeligt.. Den første fødselsdag er også noget specielt og helt anderledes..

Ja hverdage er fint indtil de hiver fat i mig

Stoppede også selv med at ryge, men har aldrig ku li kaffe el te

Emil får også sin egen kage det er helt sikkert, det må man godt på sin fødselsdag hehe

Man kan ik andet end at acceptere at de ik vil have noget med det at gøre, men han står vel på papirene et sted som biologisk far el?
Er så svært sådan noget desværre. Nogen er bare klar og andre de kan bare ik have det i deres hoveder. Men er godt du kan klare det alene

Anmeld

20. juni 2009

Ayasmor

Det lyder super... Jamen en god kop kakao står jeg skam heller ikke i vejen for.. Jah det rygning er noget værre noget.. Men sejt at vi kunne stoppe..

Jah det er også det.. en højstol med en voksdug under, og iført en body, så er man klar.. Ikke noget et bad ikke kan klare.. hehe.

Nej dete r også det.. Indtil videre gør han ikke.. Vi kører faderskabssag og venter pt. på en dato på hvornår vi skal i retten. Han har dog vedkendt sig faderskabet og skrevet under en gang, men det var åbenbart ikke udfyldt rigtigt så SFV startede sag og først meddelte dette en måned efter  Så nu er det hele møllen igennem, og ender nok med DNA. Selvom han ikke ønsker kontakt til Aya så mener jeg stadig at hun skal vide hvem både far og mor er. Når hun så er gammel nok til at høre historien så kan hun slev tage stilling til om hun vil opsøge ham. Og hvis han melder sig på banen inden så er han velkommen... Jah vi kvinder kan mere end hvad vi i første omgang tror

Anmeld

21. juni 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

Det lyder super... Jamen en god kop kakao står jeg skam heller ikke i vejen for.. Jah det rygning er noget værre noget.. Men sejt at vi kunne stoppe..

Jah det er også det.. en højstol med en voksdug under, og iført en body, så er man klar.. Ikke noget et bad ikke kan klare.. hehe.

Nej dete r også det.. Indtil videre gør han ikke.. Vi kører faderskabssag og venter pt. på en dato på hvornår vi skal i retten. Han har dog vedkendt sig faderskabet og skrevet under en gang, men det var åbenbart ikke udfyldt rigtigt så SFV startede sag og først meddelte dette en måned efter  Så nu er det hele møllen igennem, og ender nok med DNA. Selvom han ikke ønsker kontakt til Aya så mener jeg stadig at hun skal vide hvem både far og mor er. Når hun så er gammel nok til at høre historien så kan hun slev tage stilling til om hun vil opsøge ham. Og hvis han melder sig på banen inden så er han velkommen... Jah vi kvinder kan mere end hvad vi i første omgang tror

Jamen kakao kan jeg da godt lide hehe

Tror Emil får kage i bar overkrop hehe, så er det nemmere at komme under bruseren bagefter, glæder mig til at se hva han gør med kagen

Arg sådan nogen sager der kan bare ateg en krig er dybt ondsvagt de skal trække det hele så meget ud.

Men kan kun give dig ret, hun skal vide hans navn og hvem han er, er bedre at hun kan sætte et navn på ham osv end slet ik vide noget om ham. Og så kan hun jo gøre noget ved det senere hvis hun vil det

Anmeld

27. juli 2009

heaven

jamen så melder jeg mig da også under Randers-fanen.... bor lidt udenfor, i øster bjerregrav... her har vi boet i 6 år

Jannie - ægte randusianer (staveplade tak, hehe)

Anmeld

28. juli 2009

SmørBlomstens Mor

Vi bor i Randers NØ

Anmeld

13. september 2009

sigurd31

Hej alle jer fra Randers

Jeg er selv tilflytter og er ved at oprette en "tilflytter" gruppe.
Det komer til at foregå sådan at vi mødes en gang hver mdr. til en hyggelig cafe aften. Der bliver oprettet en hjemmeside hvor eks. engagementer kommer til at stå.
Hvis nogle af jer kunne tænke sig at få mere besked omkring dette når det kommer op at køre kan i maile til mig på adr. regina.e@ofir.dk

gruppen vil henvende sig til tilflytter uanset alder, baggrund, køn og sprog. Formålet er at få tilflytter til at føle sig velkomme og udbygge netværk.

Anmeld

13. september 2009

Vingummien

sigurd31 skriver:

Hej alle jer fra Randers

Jeg er selv tilflytter og er ved at oprette en "tilflytter" gruppe.
Det komer til at foregå sådan at vi mødes en gang hver mdr. til en hyggelig cafe aften. Der bliver oprettet en hjemmeside hvor eks. engagementer kommer til at stå.
Hvis nogle af jer kunne tænke sig at få mere besked omkring dette når det kommer op at køre kan i maile til mig på adr. regina.e@ofir.dk

gruppen vil henvende sig til tilflytter uanset alder, baggrund, køn og sprog. Formålet er at få tilflytter til at føle sig velkomme og udbygge netværk.

Hvad så med os der ikke er tilflytter

Anmeld

13. september 2009

Sweet1978

Hov havde helt glemt jeg var aktiv i denne tråd smil, men susanne (trådstarter) vi har jo fundet hianden tilflytter gruppen er en god ide, men synes da ikke man skal holde hårdt på tilflytter statusen, rart at få venner som kommer fra byen også, men jeg har kørt mit eget projekt for at finde irl venner heroppe og er godt på vej - smiler.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.