Nogen fra Randers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

Ayasmor

Ayasmor skriver:

Det forklarer jo nok turerne op og ned af udbyhøjvej.. hehe ... Jah det var vist også bare mig der var en anelse sippet lige til at starte på.. Ville f.eks. heller aldrig have sagt ja til at arve en blå højstol i starten (det har vi nu)... meeen det går jeg nu ikke så højt op i mere.. Kan man give hormonerne skylden for den mærkelige opførsel?? Haha.. kan kun grine af det nu. Jamen det er en marineblå brio vi cruiser i..

ups den besked skulle lige have været citeret til dig, Susanne.. mig og teknik altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

ups den besked skulle lige have været citeret til dig, Susanne.. mig og teknik altså

He he er ik altid nemt med det teknik

jamen så har jeg vist ik set jer, el kan ik huske det hehe

Ved godt jeg har briller men ser ik alt når jeg går hehe, er vist i min egen verden tror jeg

Bor du lige over for Netto? Kender nogen der bor i den røde blok

Anmeld

20. juni 2009

Ayasmor

suanne85 skriver:

He he er ik altid nemt med det teknik

jamen så har jeg vist ik set jer, el kan ik huske det hehe

Ved godt jeg har briller men ser ik alt når jeg går hehe, er vist i min egen verden tror jeg

Bor du lige over for Netto? Kender nogen der bor i den røde blok

Nej og slet ikke med min evne (eller mangel på samme) til det....
Hehe.. jeg går også nogen gange i min helt egen verden.. så det går nu nok...
Hvor sjovt.. hvem kender du der?? Det er nemlig ligepræcis den blok jeg bor i..

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

He he ens egen verden er også bedst, er tit folk jeg ik har lagt mærke til selvom de nærmest er gået lige ind i mig

Jamen de er næsten lige flyttet ind, de har en lille pige, er ik nogen jeg snakker med, men de er i min familie langt langt ude.

hvorfor har du ik billeder inde?

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

Nej og slet ikke med min evne (eller mangel på samme) til det....
Hehe.. jeg går også nogen gange i min helt egen verden.. så det går nu nok...
Hvor sjovt.. hvem kender du der?? Det er nemlig ligepræcis den blok jeg bor i..

He he ens egen verden er også bedst, er tit folk jeg ik har lagt mærke til selvom de nærmest er gået lige ind i mig

Jamen de er næsten lige flyttet ind, de har en lille pige, er ik nogen jeg snakker med, men de er i min familie langt langt ude.

Anmeld

20. juni 2009

Ayasmor

suanne85 skriver:

Ork jamen jeg har ofte lavet samme nummer..  Ahh på den lumske facon.. Jamen mine naboer har ikke boet der så forfærdelig længe.. Og de har en pige på ca. 10 mdr. De kører i en hvid bil, De hedder vist Loch til efternavn..De er vist de eneste i blokken der har en pige som stadig er "baby" (udover mig self.)

Åh det er det teknik værk der igen.. har nogle billeder til at ligge på den gamle com, som skal flyttes over før jeg kan ligge dem ind.. Og jeg er ret god til at sige: imorgen gør jeg det... og så kører den derudaf.. Må vist snart tage at få lettet min bagtil indrettede og gøre noget ved det hehe...

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

Ork jamen jeg har ofte lavet samme nummer..  Ahh på den lumske facon.. Jamen mine naboer har ikke boet der så forfærdelig længe.. Og de har en pige på ca. 10 mdr. De kører i en hvid bil, De hedder vist Loch til efternavn..De er vist de eneste i blokken der har en pige som stadig er "baby" (udover mig self.)

Åh det er det teknik værk der igen.. har nogle billeder til at ligge på den gamle com, som skal flyttes over før jeg kan ligge dem ind.. Og jeg er ret god til at sige: imorgen gør jeg det... og så kører den derudaf.. Må vist snart tage at få lettet min bagtil indrettede og gøre noget ved det hehe...

Jeps, hun er 12 dage yngre end Emil, snakker ik med dem, er ik helt enige i nogle af de ting de gør Det er min kusines storebor og hans kone.

Hvor gammel er det din er? og dig selv?

Kender godt det med billederne, nu har jeg så heldigvis fået lavet en masse mapper på min com, som nu er gået i stykker så sidder ved kærestens com, rigtig træls.
men fik reddet bilederne

Anmeld

20. juni 2009

Ayasmor

suanne85 skriver:

Jeps, hun er 12 dage yngre end Emil, snakker ik med dem, er ik helt enige i nogle af de ting de gør Det er min kusines storebor og hans kone.

Hvor gammel er det din er? og dig selv?

Kender godt det med billederne, nu har jeg så heldigvis fået lavet en masse mapper på min com, som nu er gået i stykker så sidder ved kærestens com, rigtig træls.
men fik reddet bilederne

Jamen der kan man bare se hvor lille verden er.. hehe..  Jeg har ikke rigtig andet end sagt pænt goddag til dem når jeg er rendt i dem i opgangen.. Egentlig skægt nok at man ikke aner hvem man bor ved siden af.

Jamen Aya fylder faktisk 6 mdr. idag.. HIP HIP HURRAAAAA!!!  hehe som tiden dog flyver. (kan faktisk huske at jeg rendte i dig ude omkring babysam da jeg var højgravid og tænkte, det er snart mig der går med barnevogn....)

Arrrggghhh der er bare ikke noget mere træls.. men super at du fik reddet billederne.. det er bare det vigstigste af det.. Jeg helgraderer mig altid.. de billeder jeg ligger ind på com, bliver lagt i mapper, og så bliver der lavet kopi af dem på cd.. så har jeg altid billederne i tilfælde af at jeg kommer til at lave noget juks og slette det hele (ville ikke undre mig at jeg kunne komme til det)...

Hvis det er så ligger der vist lidt billeder inde på vores hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/minbebs... Har dog ikke lige opdateret den for nylig

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

Jamen der kan man bare se hvor lille verden er.. hehe..  Jeg har ikke rigtig andet end sagt pænt goddag til dem når jeg er rendt i dem i opgangen.. Egentlig skægt nok at man ikke aner hvem man bor ved siden af.

Jamen Aya fylder faktisk 6 mdr. idag.. HIP HIP HURRAAAAA!!!  hehe som tiden dog flyver. (kan faktisk huske at jeg rendte i dig ude omkring babysam da jeg var højgravid og tænkte, det er snart mig der går med barnevogn....)

Arrrggghhh der er bare ikke noget mere træls.. men super at du fik reddet billederne.. det er bare det vigstigste af det.. Jeg helgraderer mig altid.. de billeder jeg ligger ind på com, bliver lagt i mapper, og så bliver der lavet kopi af dem på cd.. så har jeg altid billederne i tilfælde af at jeg kommer til at lave noget juks og slette det hele (ville ikke undre mig at jeg kunne komme til det)...

Hvis det er så ligger der vist lidt billeder inde på vores hjemmeside: www.123hjemmeside.dk/minbebs... Har dog ikke lige opdateret den for nylig

Ej hvor er hun skøn Og tillykke med de 6 mdr tiden flyver bare derud af det er helt vildt, slet ik til at følge med, Emil er jo 1 år den 2 August vildt at tænke på.

Ej er altså pinligt at du har set mig rende sådan  rundt hehe.

Jeg snakker faktisk sjællendt med naboer, syntes det er for indviklet hvis man bliver uenig om nogle ting osv.

Bor du så alene med hende el?

Ku da være sjovt at slå hovederne sammen en dag hvis det er så kan jeg jo se jeres blå vogn hehe

Anmeld

20. juni 2009

Ayasmor

Hehe.. tak skal du have... Hun har også "siddet" og hygget sig med en hjemmebagt bolle idag som hun kunne sutte lidt i.. der var flag i til at starte på haha.. Jamen jeg kan slet heller ikke følge med Aya overhovedet..

Hehe.. jeg er meget dårlig til at huske navne, men ansigter og fødselsdage er åbenbart noget der klæber.. og så har den fine røde vogn nok også hjulpet lidt på hukommelsen..

Det kan du da egentlig have ret i.. Har jeg aldrig tænkt over.. Men jeg har nu heller aldrig haft mere med mine naboer end et pænt goddag når man render i dem..

Jah det gør jeg.. farmand kunne ikke lige overskue hende, så vi har ingen kontakt med ham den dag idag (sluttede da jeg var i 10.uge). Så det er rigtig tøsehygge vi har herhjemme..
Jah helt klart.. den er jeg med på.. skulle da aldrig være noget i vejen for at få en kop kaffe.. hehe.. Er du stadig på barsel eller hvordan forholder det sig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.