suanne85 skriver:
Jeps, hun er 12 dage yngre end Emil, snakker ik med dem, er ik helt enige i nogle af de ting de gør
Det er min kusines storebor og hans kone.
Hvor gammel er det din er? og dig selv?
Kender godt det med billederne, nu har jeg så heldigvis fået lavet en masse mapper på min com, som nu er gået i stykker så sidder ved kærestens com, rigtig træls.
men fik reddet bilederne 
Jamen der kan man bare se hvor lille verden er.. hehe.. Jeg har ikke rigtig andet end sagt pænt goddag til dem når jeg er rendt i dem i opgangen.. Egentlig skægt nok at man ikke aner hvem man bor ved siden af.
Jamen Aya fylder faktisk 6 mdr. idag.. HIP HIP HURRAAAAA!!!

hehe som tiden dog flyver. (kan faktisk huske at jeg rendte i dig ude omkring babysam da jeg var højgravid og tænkte, det er snart mig der går med barnevogn....)
Arrrggghhh der er bare ikke noget mere træls.. men super at du fik reddet billederne.. det er bare det vigstigste af det.. Jeg helgraderer mig altid.. de billeder jeg ligger ind på com, bliver lagt i mapper, og så bliver der lavet kopi af dem på cd.. så har jeg altid billederne i tilfælde af at jeg kommer til at lave noget juks og slette det hele (ville ikke undre mig at jeg kunne komme til det)...
Hvis det er så ligger der vist lidt billeder inde på vores hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/minbebs... Har dog ikke lige opdateret den for nylig
Anmeld