Nogen fra Randers?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2009

saxa

Kommer fra Hadsund - 30km fra Randers. Og jeg går inde på pædagog seminariet i Randers

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2009

BubbieBear

Vi er fra Randers NØ

Anmeld

20. juni 2009

__

Kommer fra Thorsø ca 25 km fra Randers, men kører ofte til Randers dels for at tage min søn til kiropraktor og dels for at shoppe i Storcenteret (Randers har også den bedste Babysam, selvom vi har næsten lige lang til Randers, Viborg, Silkeborg og Tilst), vi har årskort til Regnskoven og så tager vi også i Baby-bio i Grand teateret... Sidst til Engle & Dæmoner

Ifølge profilsøgningen, er der 35 profiler med postnummer 8900

KH Zenia
-  som syns Randers er hyggelig, men har #¤%¤# parkeringsmuligheder!!

Anmeld

20. juni 2009

JustAnotherName

Jeg er jo også herinde, som du ved Susanne 
Og jeg bor (8960) 10 min. kørsel fra Randers centrum.

Anmeld

20. juni 2009

Ayasmor

jeg melder mig også på banen som randrusianer.. også i Randers nø... Sussanne kan det passe jeg ofte har set dig tuller rundt med en RØD barnevogn hehe
 jeg kommer inder fra netbaby af.
knus sara

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

jeg melder mig også på banen som randrusianer.. også i Randers nø... Sussanne kan det passe jeg ofte har set dig tuller rundt med en RØD barnevogn hehe
 jeg kommer inder fra netbaby af.
knus sara

He he afsløret jeps det er mig, mig og min røde vogn hehe

Bor i oppe ved kersernen også så?

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Chamira skriver:

Kommer fra Thorsø ca 25 km fra Randers, men kører ofte til Randers dels for at tage min søn til kiropraktor og dels for at shoppe i Storcenteret (Randers har også den bedste Babysam, selvom vi har næsten lige lang til Randers, Viborg, Silkeborg og Tilst), vi har årskort til Regnskoven og så tager vi også i Baby-bio i Grand teateret... Sidst til Engle & Dæmoner

Ifølge profilsøgningen, er der 35 profiler med postnummer 8900

KH Zenia
-  som syns Randers er hyggelig, men har #¤%¤# parkeringsmuligheder!!

Vi har også årskort til regnskoven er skønt når man har børn. Emil elsker at være derinde, super fedt

Anmeld

20. juni 2009

Ayasmor

suanne85 skriver:

He he afsløret jeps det er mig, mig og min røde vogn hehe

Bor i oppe ved kersernen også så?

hehe jeg tænkte det nok..  nej vi bor lige overfor netto i Dronningborg.. Har set dig sådan lidt rundt omkring, bl.a. ude omkring babysam, på udbyhøjvej og nede i byen.. hehe.. Den er jo ikke nem at overse den vogn.. Ville så gerne have haft en i den farve også, men turde ikke hvis det nu blev en dreng.. haha tænk at det var det der stoppede mig.. Jeg fik en pige, som iøvrigt ligger i en blå barnevogn nu hihi...

Anmeld

20. juni 2009

Vingummien

Ayasmor skriver:

hehe jeg tænkte det nok..  nej vi bor lige overfor netto i Dronningborg.. Har set dig sådan lidt rundt omkring, bl.a. ude omkring babysam, på udbyhøjvej og nede i byen.. hehe.. Den er jo ikke nem at overse den vogn.. Ville så gerne have haft en i den farve også, men turde ikke hvis det nu blev en dreng.. haha tænk at det var det der stoppede mig.. Jeg fik en pige, som iøvrigt ligger i en blå barnevogn nu hihi...

Oki, har os boet tæt ved super brugsen,vi er flyttet op i nordbyen i februar pga vi sku have en større lejlighed.
Er da en dreng vi har deri
Hva mærke er din barnevogn? skal da lige høre om det er dig jeg har set?

Anmeld

20. juni 2009

Ayasmor

Det forklarer jo nok turerne op og ned af udbyhøjvej.. hehe ... Jah det var vist også bare mig der var en anelse sippet lige til at starte på.. Ville f.eks. heller aldrig have sagt ja til at arve en blå højstol i starten (det har vi nu)... meeen det går jeg nu ikke så højt op i mere.. Kan man give hormonerne skylden for den mærkelige opførsel?? Haha.. kan kun grine af det nu. Jamen det er en marineblå brio vi cruiser i..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.