Nr 2 på vej - tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2013

Kløver

Holbæktrunten skriver:

Tusind tak skal du have

Jeg synes også at 2 år imellem mine børn er ideelt - netop i håbet om at de får glæde af hinanden gennem hele opvæksten, og kan følges ad og evt dele omgangskreds...

Vi har talt rigtig meget om det med Mandens reaktion sidst, og han er selv overbevist om at han ikke reagerer på samme måde nu, fordi han har de erfaringer han nu engang har.

Jeg tager personligt udgangspunkt i at jeg igen kommer til at stå med det meste selv. Manden hører ikke en skid når Noah vågner om natten, så jeg har altid taget nattjansen (også).

Jeg forventer tilgengæld at han tager baby lidt hver aften, så jeg kan få lov at være sammen og hygge med den store også. Og måske endda kan få lov at tage et bad bag lukket dør (sidste gang stod han fandme på badeværelset med ungen når jeg en sjælden gang fik lov at tage et bad)

Her står jeg også med det meste pga natarbejde, så er stort set alene med den fra 21 aften og til 16 eftermiddag, daniel går så i dagpleje, nogle gange møder så han møder endnu tidligere som i går hvor han kørte halv 7. Og er jo også alene med dem til ca 16 i weekenderne, han er nu begyndt at møde senere, eller det hedder hans mødetider så har han i stedet flere dage hvor han møder tidligt til møder og ordner mails hjemmefra i løbet af dagen hvor han heller ikke er tilgængelig

Så kan sagtens følge at stå med det meste selv og man ikke har tid til bad, især da mine unger ikke er de bedste syvsovere pg har haft en del nattebøvl pg stadig har

Man finder kræfter og overskud man ikke troede man havde og hvad jeg kender dig fra herinde, er jeg sikker på du nok skal klare det synes hoppet fra 0-1 var langt større og hårdere end hoppet fra 1-2 da man er inde i alle rutinerne osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Clisolka

Holbæktrunten skriver:

Tak skal du have

Hvor langt er du henne? Og hvad nr venter du dig?

Retur-tillykke fra mig til DIG

Jeg er ca 8-9 uger henne med nr. 2 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.