Hvornår skal man købe barnevognen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

christina92

IG skriver:

Okay, det er også lidt det jeg frygter.... altså, at købe en ny, som jeg/vi ikke synes passer til baby eller hvad ved jeg

Det var bare en rigtig dum model, da vi fik barnevognskassen hjem der 5 uger inden termin....

Så vi måtte ud og finde noget andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Michelle88

IG skriver:

Okay, tak for svar... hvor har I købt den henne?

Mener den hedder mor & barn/ vores børn i Kolding..

Anmeld

29. januar 2013

henh01

Vi købte barnevogn nærmest lige som jeg var blevet gravid - men det bvar fordi vi fik et godt tilbud og fordi vores søn på 2 år elsker at sove til middag udenfor - så kunne han bruge den til det formål indtil lillesøster kommer til maj

Det var virkelig dejligt at få så stor en økonomisk byrde overstået Og vi elsker vores vogn

Anmeld

29. januar 2013

katrine26

Bestilte vores da jeg var ca. 20 uger henne. Vi købte vores i Danmark barnevogne der ligger man 100 kr i depositum og henter først når man har født. De er billiger end babysam osv i prisen fik vi både lift, babydune og pude, regnslag og myggenet. Katrine26. 

Anmeld

29. januar 2013

FrkZier

IG skriver:

Min mand og jeg er lidt uening om hvornår der skal købes barnevogn... og jeg søger derfor lidt råd fra jer.

Hvornår købte i?

vi købte vores da jeg var 24+ , den eneste grund til vi 'allerede' købte den der, var fordi den var på januar udsalg

Anmeld

29. januar 2013

katrine26

Hov glemte lige at skrive at vi også fik madras med til både lift og selve barnevogen. Katrine26. 

Anmeld

29. januar 2013

1990h

IG skriver:

Min mand og jeg er lidt uening om hvornår der skal købes barnevogn... og jeg søger derfor lidt råd fra jer.

Hvornår købte i?

husker ikke helt hvornår vi købte den..men den er afhentet og har termin 18 april

Anmeld

30. januar 2013

Victoria2013

Svigerforældrene har lovet os et stort tilskud til køb af barnevogn, men på den betingelse, at barnevognen først betales og afhentes efter barnet er født... så det venter vi da pænt med. Har først termin til juni. Men man kan jo sagtens bestille/reservere den før

Har en veninde som købte barnevogn for over en måned siden... og hun er ikke gravid og har heller ikke engang smidt p-pillerne endnu. Men de faldt lige over et godt tilbud... det syntes jeg dog er lidt overdrevet  vi lægger mange tanker i, hvilken barnevogn det skal være osv... tror slet ikke jeg kunne finde på at impulskøbe sådan én...

Anmeld

30. januar 2013

Clisolka

IG skriver:

Hvornår købte i?

6 uger før hun blev født kom den hjem (uden at blive pakket ud) 

Anmeld

30. januar 2013

IG

Tak for jeres feedback piger!!! Det har været en stor hjælp.... Vi var ude at kigge igår, og har fået en masse kataloger med hjem... Jeg er blevet ret vildt med denne:

Jeg er dog ret i tvil om hvilket ekstraudstyr vi skal regne med at have med.... da jeg ikke lige umiddelbart kan gennemskue hvad der er med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.