Hvornår skal man købe barnevognen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

IG

christina92 skriver:

Inden jeg blev gravid faktisk. Men solgte den igen 3 uger inden jeg fødte da jeg fortrød det var en kombivogn. Vi købte en anden samtidig med vi solgte den anden

Okay, det er også lidt det jeg frygter.... altså, at købe en ny, som jeg/vi ikke synes passer til baby eller hvad ved jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

modesty

Min mand og jeg er lidt uening om hvornår der skal købes barnevogn... og jeg søger derfor lidt råd fra jer.

Hvornår købte i?

Tror at det var et par måneder før fødslen. Jeg ville ikke jinxe det ved at købe tidligere - tænk hvis der skete noget med baby og der stod en fin vogn oppe på loftet som man skulle skille sig af med. Men det er jo bare mig. 

Vi købte brugt i dba.dk, der er MANGE penge at spare.

Anmeld

29. januar 2013

miig1989

Købte den for en uges tid siden (20+)
Og får den leveret til februar

Anmeld

29. januar 2013

DitteFisk

Jeg var vist i uge 23 da vi købte

Anmeld

29. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
IG skriver:

Kan du huske hvor lang tid før? Altså bare ca.

Hmm, det jo lige det - tror det var i januar vi bestilte og lagde depositum (i babysam er dep. 25% af hvad barnevognen koster), og fødte i midt marts (havde dog termin midt april)

Anmeld

29. januar 2013

Bella89

jeg køber min brugt ( har været brugt til ét barn kun ) skal hente den på søndag og der er jeg 30+6 henne

med mit andet barn fik vi den lige omkring samme tid, vi har dem altid hjemme i god tid hvis baby nu skulle komme før tid

(har ikke bil, så derfor behøver vi den hjemme den dag vi skal på syghuset)

Anmeld

29. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
IG skriver:

Okay, tak for det Hvor købte i den henne?

Vi købte den i Danmarks Børn som ligger i Hvidovre og på Amager - de er ca. 20% billigere med alle deres ting.

Anmeld

29. januar 2013

pastry26

Vi bestilte vores Odder Zip i oktober efter MD. Der var på det tidspunkt meget lang leveringstid på de vogne. Den kommer her i uge 7 hvor jeg ca er 37 uger henne.. Det synes jeg passer meget godt. 

Anmeld

29. januar 2013

Chili

IG skriver:

Min mand og jeg er lidt uening om hvornår der skal købes barnevogn... og jeg søger derfor lidt råd fra jer.

Hvornår købte i?

Vi bestilte den da jeg var i uge 25
Og hentede den da jeg var i uge 33 også stod den hjemme hos mine forældre indtil jeg havde født

Anmeld

29. januar 2013

2babygirls

IG skriver:

Hvornår købte i?

Vi bestilte vores odder da jeg var 20 uger henne og hentede den et par uger før termin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.