Hvornår skal man købe barnevognen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.449 visninger
30 svar
0 synes godt om
29. januar 2013

IG

Min mand og jeg er lidt uening om hvornår der skal købes barnevogn... og jeg søger derfor lidt råd fra jer.

Hvornår købte i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
IG skriver:

Min mand og jeg er lidt uening om hvornår der skal købes barnevogn... og jeg søger derfor lidt råd fra jer.

Hvornår købte i?

Vi bestilte den før hun blev født - og hentede et par dage efter hun kom til verdenen

Anmeld

29. januar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bestilte den i god tid - tror jeg var halvvejs. Husk der kan være leveringstid på. Så hentede min mand den, da jeg havde født

Anmeld

29. januar 2013

Michelle88

Vi købte i lørdags og jeg har termin d. 31 marts.. Vi skal bare ringe dagen inden vi kommer og henter den, så de kan få den samlet og gjort klar..

Anmeld

29. januar 2013

IG

Olivia's Moar skriver:

Vi bestilte den før hun blev født - og hentede et par dage efter hun kom til verdenen

Kan du huske hvor lang tid før? Altså bare ca.

Anmeld

29. januar 2013

IG

MoarHvidovre skriver:

Vi bestilte den i god tid - tror jeg var halvvejs. Husk der kan være leveringstid på. Så hentede min mand den, da jeg havde født

Okay, tak for det Hvor købte i den henne?

Anmeld

29. januar 2013

IG

Michelle88 skriver:

Vi købte i lørdags og jeg har termin d. 31 marts.. Vi skal bare ringe dagen inden vi kommer og henter den, så de kan få den samlet og gjort klar..

Okay, tak for svar... hvor har I købt den henne?

Anmeld

29. januar 2013

christina92

IG skriver:

Hvornår købte i?

Inden jeg blev gravid faktisk. Men solgte den igen 3 uger inden jeg fødte da jeg fortrød det var en kombivogn. Vi købte en anden samtidig med vi solgte den anden

Anmeld

29. januar 2013

M (:

IG skriver:

Hvornår købte i?

Vi købte vores da jeg var 19+, og hentede den 20+. Den var på tilbud, og skulle derfor afhentes samme uge. (:

Anmeld

29. januar 2013

IG

M (: skriver:

Vi købte vores da jeg var 19+, og hentede den 20+. Den var på tilbud, og skulle derfor afhentes samme uge. (:

Okay, det er altid dejligt med tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.