Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mand og jeg er lidt uening om hvornår der skal købes barnevogn... og jeg søger derfor lidt råd fra jer.
Hvornår købte i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
IG skriver: Min mand og jeg er lidt uening om hvornår der skal købes barnevogn... og jeg søger derfor lidt råd fra jer. Hvornår købte i?
Vi bestilte den i god tid - tror jeg var halvvejs. Husk der kan være leveringstid på. Så hentede min mand den, da jeg havde født
Olivia's Moar skriver: Vi bestilte den før hun blev født - og hentede et par dage efter hun kom til verdenen
Vi bestilte den før hun blev født - og hentede et par dage efter hun kom til verdenen
Kan du huske hvor lang tid før? Altså bare ca.
MoarHvidovre skriver: Vi bestilte den i god tid - tror jeg var halvvejs. Husk der kan være leveringstid på. Så hentede min mand den, da jeg havde født
Okay, tak for det Hvor købte i den henne?
Michelle88 skriver: Vi købte i lørdags og jeg har termin d. 31 marts.. Vi skal bare ringe dagen inden vi kommer og henter den, så de kan få den samlet og gjort klar..
Vi købte i lørdags og jeg har termin d. 31 marts.. Vi skal bare ringe dagen inden vi kommer og henter den, så de kan få den samlet og gjort klar..
Okay, tak for svar... hvor har I købt den henne?
Inden jeg blev gravid faktisk. Men solgte den igen 3 uger inden jeg fødte da jeg fortrød det var en kombivogn. Vi købte en anden samtidig med vi solgte den anden
Vi købte vores da jeg var 19+, og hentede den 20+. Den var på tilbud, og skulle derfor afhentes samme uge. (:
M (: skriver: Vi købte vores da jeg var 19+, og hentede den 20+. Den var på tilbud, og skulle derfor afhentes samme uge. (:
Okay, det er altid dejligt med tilbud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128