Gravid 5+2 spørgsmål... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

o1Mutte

* Maria 5+2 >33 skriver:

Den øverste er fra onsdags og den nederste fra lørdag den 19 januar.. Så der er sket lidt... Vil da ligge et billed ind imorgen af en ny test

Syntes også den er lidt tydeligere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

o1Mutte skriver:

Syntes også den er lidt tydeligere

Den er blivet tydeligere...  Det er super dejligt...

Anmeld

28. januar 2013

B&J

* Maria 5+2 >33 skriver:

Jaah...   Hemo jern giver ikk hårdmave så som ren jern...

nemlig også der for jeg tager dem

Anmeld

28. januar 2013

B&J skriver:

nemlig også der for jeg tager dem

Nemlig... Er det ikke fra 10 uge af eller er det nu...

Anmeld

28. januar 2013

B&J

* Maria 5+2 >33 skriver:

Nemlig... Er det ikke fra 10 uge af eller er det nu...

Uhhhhh ved jeg faktisk ikke men hvis man har behov for det gør så skal man helt sikkert have dem.....

Anmeld

28. januar 2013

B&J skriver:

Uhhhhh ved jeg faktisk ikke men hvis man har behov for det gør så skal man helt sikkert have dem.....

Min sidste graviditet der sagde hun at jeg skulle tage hemojern fra en uge af... Men jeg må undersøge det nærmere... Jeg tager lige nu 400 gram folinsyre...  Når der står 0.4mg.. Er det så 400 gram.. Der står de er stærke

Anmeld

28. januar 2013

B&J

* Maria 5+2 >33 skriver:

Min sidste graviditet der sagde hun at jeg skulle tage hemojern fra en uge af... Men jeg må undersøge det nærmere... Jeg tager lige nu 400 gram folinsyre...  Når der står 0.4mg.. Er det så 400 gram.. Der står de er stærke

nej nej det er meget forskeld fra 0,4mg og 400mg.... men indrømme jeg kender dem ikke...

ja nemlig, jeg ville få en blodprøve for at se om du evt mangler jern eller snak med din læge, for der sker jo ikke noget ved at tage dem

Anmeld

28. januar 2013

Det vil jeg gøre...  Sker det noget med at jeg kun spiser 0.4 mg hver dag...  Eller skal jeg have mere...

Anmeld

28. januar 2013

1990h

* Maria 5+2 >33 skriver:

Den øverste er fra onsdags og den nederste fra lørdag den 19 januar.. Så der er sket lidt... Vil da ligge et billed ind imorgen af en ny test

glæder mig til at se din test i morgen for jeg kan ikke se farve i dem på billedet..ved ikke om det min computer eller mine trætte øjne

Anmeld

28. januar 2013

Mother-love

I starten havde jeg ekstrem mange ligmamentsmerter. Og de kom og gik igennem hele min graviditet. Og min mave var også stenhård specielt om aftenen. Så ja jeg vil sige det er normalt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.