Gravid 5+2 spørgsmål... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

o1Mutte skriver:

Kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål..

Men har tænkt meget på dig. Har du testet siden de ret utydelige teste?

Testene er gode nok når der farve der i...  jeg har mødt en som også havde svage teste og hun er idag 22+0 henne idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

o1Mutte

* Maria 5+2 >33 skriver:

Testene er gode nok når der farve der i...  jeg har mødt en som også havde svage teste og hun er idag 22+0 henne idag

Jaja, det ved jeg godt Det var bare om de var begyndt at blive mere tydlige?

Anmeld

28. januar 2013

B&J

* Maria 5+2 >33 skriver:

jeg havde mere udflåd i starten af graviditeten... Jeg har det ikke så meget nu... Men jeg holder øje med hvis det nu er svamp...  Men jeg har så mange spørgsmål lige nu..  Er begyndt at døje med træthed og har hovedpine 24/7...  Må man spise piller ved graviditet

Det hele er fordi du er gravid det er helt alm det hele... hvis du bliver ved med at være træt så få taget en blodprøve om du mangler jern evt vitaminer...

hvis du har hovede pine ja så tag 2 panodil, nogle gør det ikke men det gjorde jeg og ingen ting er sket, for vil ikke gå med hovedpine

Anmeld

28. januar 2013

o1Mutte skriver:

Jaja, det ved jeg godt Det var bare om de var begyndt at blive mere tydlige?

Ja det syntes jeg de er..  Men jeg overvejer at tage en test og smide på nettet..  Dejligt at du tænker på mig

Anmeld

28. januar 2013

o1Mutte

* Maria 5+2 >33 skriver:

Ja det syntes jeg de er..  Men jeg overvejer at tage en test og smide på nettet..  Dejligt at du tænker på mig

Syntes sagtens du kan smide et billede ind. Evt også et af de gamle så er det nemmere at sammenligne

Nå ja, man føler jo lidt at man kender folk herinde

Anmeld

28. januar 2013

B&J skriver:

Det hele er fordi du er gravid det er helt alm det hele... hvis du bliver ved med at være træt så få taget en blodprøve om du mangler jern evt vitaminer...

hvis du har hovede pine ja så tag 2 panodil, nogle gør det ikke men det gjorde jeg og ingen ting er sket, for vil ikke gå med hovedpine

Jeg er ikk begyndt på jern ednu.. Jeg vil tage hemo jern som i forrige graviditet...  Jeg venter på mine vitaminer som forhåbentlig snart kommer på posten...  Jeg føler mig træt og slap og hovedpine... Det er så hårdt den her uge

Anmeld

28. januar 2013

o1Mutte skriver:

Syntes sagtens du kan smide et billede ind. Evt også et af de gamle så er det nemmere at sammenligne

Jeg havde taget en test i onsdags og jeg syntes den er blivet tydligere..  Vil da smide et billed op...  Ved ikke om du har set dem.. ja man følger jo med i ens gravidiet...

Anmeld

28. januar 2013

B&J

* Maria 5+2 >33 skriver:

Jeg er ikk begyndt på jern ednu.. Jeg vil tage hemo jern som i forrige graviditet...  Jeg venter på mine vitaminer som forhåbentlig snart kommer på posten...  Jeg føler mig træt og slap og hovedpine... Det er så hårdt den her uge

de er også gode de jern piller dem spiser jeg selv...

og ja det er hårdt at være gravid jeg var heldig med jeg ikke mærkede noget ... men hvem ved når dengang jeg skal have en ny om så jeg får hele mulle vitten

Anmeld

28. januar 2013

o1Mutte skriver:

Den øverste er fra onsdags og den nederste fra lørdag den 19 januar.. Så der er sket lidt... Vil da ligge et billed ind imorgen af en ny test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. januar 2013

B&J skriver:

de er også gode de jern piller dem spiser jeg selv...

og ja det er hårdt at være gravid jeg var heldig med jeg ikke mærkede noget ... men hvem ved når dengang jeg skal have en ny om så jeg får hele mulle vitten

Jaah...   Hemo jern giver ikk hårdmave så som ren jern...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.