Gravid 5+2 spørgsmål... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.308 visninger
34 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

*~ Venter spændt på 2 streger ~*

Hej Allesammen...

Jeg er gravid i uge 5+2...  Jeg havde en masse ligamentssmerter og jag i underlivet og i siden...   Jeg har ikke haft så mange ligaments smerter som for 1 lille uges tid siden.. Er det normalt at smerter kommer og går...   jeg er begyndt at få en hård mave er det normalt... Hilsen maria  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

B&J

du er oppustet der for har du en hård mave

og ja smerterne kan komme og gå og nogle gange bliver de helt væk og tillykke med den lille spir i maven

Anmeld

28. januar 2013

Er jeg oppustet pga af hård mave...  Det er idag af min mave er hård... Jeg kan næsten ikke trække maven ind...

Anmeld

28. januar 2013

B&J

* Maria 5+2 >33 skriver:

Er jeg oppustet pga af hård mave...  Det er idag af min mave er hård... Jeg kan næsten ikke trække maven ind...

nej man kan sagtens ligne en der er gravid og rimelig langt henne lige i starten men den bliver blød igen også kommer maven igen

Anmeld

28. januar 2013

B&J skriver:

nej man kan sagtens ligne en der er gravid og rimelig langt henne lige i starten men den bliver blød igen også kommer maven igen

Jeg føler at min mave er hård øverste oppe under brysterne...   Hvornår forsvinder oppustheden..

Anmeld

28. januar 2013

B&J

* Maria 5+2 >33 skriver:

Jeg føler at min mave er hård øverste oppe under brysterne...   Hvornår forsvinder oppustheden..

uhh det kan jeg ikke huske, ja men føler man næste har spist 30 gange for meget for det følels ikke særlig behaligt

Anmeld

28. januar 2013

B&J skriver:

uhh det kan jeg ikke huske, ja men føler man næste har spist 30 gange for meget for det følels ikke særlig behaligt

Korrekt...  Det er så træls og jeg føler mig så tyk..   Jeg havde meget udflåd i starten.. Det forsvinder lige så stille..  jeg har kun lidt nogle gange.. Er det normalt

Anmeld

28. januar 2013

B&J

* Maria 5+2 >33 skriver:

Korrekt...  Det er så træls og jeg føler mig så tyk..   Jeg havde meget udflåd i starten.. Det forsvinder lige så stille..  jeg har kun lidt nogle gange.. Er det normalt

ja men føler sig virkelig tyk det er ikke så sjovt

ja man skal jo huske din krop arbejder også kan der jo godt komme lidt ekstra, men hvis det bliver ved så kan det evt være svamp.

Anmeld

28. januar 2013

o1Mutte

* Maria 5+2 >33 skriver:

Hej Allesammen...

Jeg er gravid i uge 5+2...  Jeg havde en masse ligamentssmerter og jag i underlivet og i siden...   Jeg har ikke haft så mange ligaments smerter som for 1 lille uges tid siden.. Er det normalt at smerter kommer og går...   jeg er begyndt at få en hård mave er det normalt... Hilsen maria  

Kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål..

Men har tænkt meget på dig. Har du testet siden de ret utydelige teste?

Anmeld

28. januar 2013

B&J skriver:

ja men føler sig virkelig tyk det er ikke så sjovt

ja man skal jo huske din krop arbejder også kan der jo godt komme lidt ekstra, men hvis det bliver ved så kan det evt være svamp.

jeg havde mere udflåd i starten af graviditeten... Jeg har det ikke så meget nu... Men jeg holder øje med hvis det nu er svamp...  Men jeg har så mange spørgsmål lige nu..  Er begyndt at døje med træthed og har hovedpine 24/7...  Må man spise piller ved graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.