spørsmål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Pige2009

christinamøller! skriver:

ved slet ikk hvrdan de skal gøres

Det er lige som når du skal holde dig, hvis du føler tissetrang. Eller hvis man spænder, når man har sex. Ikke kompliceret, men en bevægelse man laver dagligt normalt. Så når man er gravid skal man bare lave dem flere gange om dagen for at træne bækkenmuskulaturen til fødslen, og så det bliver nemmere at træne den op igen efter fødslen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

linda2009 skriver:

Det er lige som når du skal holde dig, hvis du føler tissetrang. Eller hvis man spænder, når man har sex. Ikke kompliceret, men en bevægelse man laver dagligt normalt. Så når man er gravid skal man bare lave dem flere gange om dagen for at træne bækkenmuskulaturen til fødslen, og så det bliver nemmere at træne den op igen efter fødslen.

er det ikknok og gå

Anmeld

17. juni 2009

Pige2009

Nej, for bækkenmuskulaturen sidder indvendigt, så det er den der skal trænes.

Anmeld

17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

linda2009 skriver:

Nej, for bækkenmuskulaturen sidder indvendigt, så det er den der skal trænes.

kan ikk finde ud af det

Anmeld

17. juni 2009

Pige2009

kan ikk finde ud af det

Prøv at søge på knibeøvelser på google

Anmeld

17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

linda2009 skriver:

Prøv at søge på knibeøvelser på google

skal ikk hvor jeg bøjer mii for kan ikk for min fede mave og får ondt i den ,

Anmeld

17. juni 2009

Pige2009

skal ikk hvor jeg bøjer mii for kan ikk for min fede mave og får ondt i den ,

Knibeøvelser kan man lave stillesiddende... Man kniber sammen i skeden.

Anmeld

17. juni 2009

Sabina & Simone

Har lige et godt råd jeg fik af min læge ang de knibeøvelser...
Han sagde til mig at jeg skulle forestille mig at jeg sad ved siden af dronningen og skulle slå en prut...
Skreg jo selvfølgelig af grin og sagde at hvis jeg sad der og skulle slå en prut så gjorde jeg det... Han så helt forkert ud i fjæset... haha... Men prøvede det så efterfølgende og han havde ret... (Sad så ikke lige ved siden af dronningen)

Anmeld

18. juni 2009

Lone Jakobsen

hej

jeg ville lige høre, om i andre også hade en periode vor i stoppede med ikk og skulle ""tisse"" hee tiden og om det så begyndt igen senere.. har haft en pause men nu det begyndt gen, har også nogle gange næseblod og og nysser meget, er det nomalt?

tror det er helt normalt.
min tissetrang var meget slem i starten.....så faldt det lidt til ro....og her til sidst er det bare rigtigt slemt.
tisser nærmest hver ½ time.

jeg døjer også meget med næseblod....og generelt har jeg mange problemer med at slimhinderne i næsen nærmest stopper til....det er så faldet til ro igen her de sidste par uger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.