spørsmål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

linda2009 skriver:

Ja, dødtræls. Men jeg har dage, hvor trangen bare er normal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

christinamøller! skriver:

hej

jeg ville lige høre, om i andre også hade en periode vor i stoppede med ikk og skulle ""tisse"" hee tiden og om det så begyndt igen senere.. har haft en pause men nu det begyndt gen, har også nogle gange næseblod og og nysser meget, er det nomalt?

det er helt normalt... man skal ikke grine eller hoste, så tisser man bare, jeg gjorde i hvert fald..

Anmeld

17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

karina22 skriver:

det er helt normalt... man skal ikke grine eller hoste, så tisser man bare, jeg gjorde i hvert fald..

jeg skal ikk noget, lige så snart jeg kan mærke jeg skal tisse, skal der bare findes et wc, ellers ser uheldet, kan ikk holde på det

Anmeld

17. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg skal ikk noget, lige så snart jeg kan mærke jeg skal tisse, skal der bare findes et wc, ellers ser uheldet, kan ikk holde på det

du må igen med nogen knibe øvelser... det kan du ligeså godt vende dig til, for det skal man gøre hele tiden når man har født..

Anmeld

17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

karina22 skriver:

du må igen med nogen knibe øvelser... det kan du ligeså godt vende dig til, for det skal man gøre hele tiden når man har født..

jeg skal alså ikk stå og se dum ud

Anmeld

17. juni 2009

mortil(nichlasogmathias)

man kan jo godt være diskret... og det behøves jo ikke gøres mens der er andre..

Anmeld

17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

karina22 skriver:

man kan jo godt være diskret... og det behøves jo ikke gøres mens der er andre..

tror ikkk lige det miig

Anmeld

17. juni 2009

Vingummien

hej

jeg ville lige høre, om i andre også hade en periode vor i stoppede med ikk og skulle ""tisse"" hee tiden og om det så begyndt igen senere.. har haft en pause men nu det begyndt gen, har også nogle gange næseblod og og nysser meget, er det nomalt?

Mit var os i perioder og til sidst havde jeg det slet ik, så det var rigtig dejligt.

Men tror os det kanhave noget at gøre med om man husker at få nok væske

Anmeld

17. juni 2009

Pige2009

Jeg laver knibeøvelser hver dag og flere gange om dagen. Der er jo ingen der kan se det og man kan gøre det overalt. I bussen, når man sidder, ligger eller står

Anmeld

17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

linda2009 skriver:

Jeg laver knibeøvelser hver dag og flere gange om dagen. Der er jo ingen der kan se det og man kan gøre det overalt. I bussen, når man sidder, ligger eller står

ved slet ikk hvrdan de skal gøres

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.