Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
linda2009 skriver:Ja, dødtræls. Men jeg har dage, hvor trangen bare er normal.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
christinamøller! skriver:hejjeg ville lige høre, om i andre også hade en periode vor i stoppede med ikk og skulle ""tisse"" hee tiden og om det så begyndt igen senere.. har haft en pause men nu det begyndt gen, har også nogle gange næseblod og og nysser meget, er det nomalt?
karina22 skriver:det er helt normalt... man skal ikke grine eller hoste, så tisser man bare, jeg gjorde i hvert fald..
christinamøller! skriver:jeg skal ikk noget, lige så snart jeg kan mærke jeg skal tisse, skal der bare findes et wc, ellers ser uheldet, kan ikk holde på det
karina22 skriver:du må igen med nogen knibe øvelser... det kan du ligeså godt vende dig til, for det skal man gøre hele tiden når man har født..
christinamøller! skriver:jeg skal alså ikk stå og se dum ud
karina22 skriver:man kan jo godt være diskret... og det behøves jo ikke gøres mens der er andre..
linda2009 skriver:Jeg laver knibeøvelser hver dag og flere gange om dagen. Der er jo ingen der kan se det og man kan gøre det overalt. I bussen, når man sidder, ligger eller står
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128