spørsmål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.916 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

hej

jeg ville lige høre, om i andre også hade en periode vor i stoppede med ikk og skulle ""tisse"" hee tiden og om det så begyndt igen senere.. har haft en pause men nu det begyndt gen, har også nogle gange næseblod og og nysser meget, er det nomalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2009

haps

christinamøller! skriver:

hej

jeg ville lige høre, om i andre også hade en periode vor i stoppede med ikk og skulle ""tisse"" hee tiden og om det så begyndt igen senere.. har haft en pause men nu det begyndt gen, har også nogle gange næseblod og og nysser meget, er det nomalt?

Har også haft en periode med næseblod - det er heldigvis gået over igen
Synes det der med at tisse hele tiden - og så ikke kommer lidt i perioder..

Knus, Helene 20+4

Anmeld

17. juni 2009

MaleneG

jeg har overhovedet ikke haft øget tisse trang endnu ihvertfald

Anmeld

17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

MaleneG skriver:

jeg har overhovedet ikke haft øget tisse trang endnu ihvertfald

kommer nok du jo heller ikk så langt henne

Anmeld

17. juni 2009

MaleneG

kommer nok du jo heller ikk så langt henne

Det rigtig meen , mange har øget tissetrang i starten

Anmeld

17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

MaleneG skriver:

Det rigtig meen , mange har øget tissetrang i starten

hade jeg ik, men har jeg nu, lige s snart jeg kan mærke jeg skal "tisse"skal jeg gå på wc med det samme, for ellers tisser jeg bare , og det seriøst,kan ikk holde miig.

Anmeld

17. juni 2009

Pige2009

I takt med at livmoderen vokser, vil den presse mere og mere på blæren, og derfor føler man tissetrang - så de fleste vil opleve øget tissetrang jo længere henne de kommer

Anmeld

17. juni 2009

Elskermiinsøøn!

linda2009 skriver:

I takt med at livmoderen vokser, vil den presse mere og mere på blæren, og derfor føler man tissetrang - så de fleste vil opleve øget tissetrang jo længere henne de kommer

tror jeg da på!

Anmeld

17. juni 2009

Pige2009

tror jeg da på!

Ja, dødtræls. Men jeg har dage, hvor trangen bare er normal.

Anmeld

17. juni 2009

Ni-ko-li-ne

hej de damer

her kommer forklaringerne...

i begyndelsen af graviditeten øges blodgennemstrømningen i underlivet og dermed også omkring blæren, det er derfor man tror man skal tisse konstant... i midten af graviditeten er det mere stille og roligt for de fleste og i slutningen er det den øgede belastning og den slappe muskulatur der er skyld i "tisseriet"

mht. næseblod og nysen, så skyldes det hormonerne der afslapper den glatte muskulatur... og gør dine slimhinder mere porøse... dette kombineret med et blodtryk der er lidt højere er skyld i næseblod og nys ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.