Anonym skriver:
Hej allesammen :-)
jeg skriver fordi jeg føler mig meget unormal. Jeg er 20 i næste månede og mangler 3 år af min uddannelse, har haft fast kæreste i 5 år, og har nu været skruk i 1 1/2 år. Det er blevet helt galt efter mine veninder er begyndt at få børn og blive gravide. Min kæreste vil ikke have børn før han er færdig udannet, har "familie" bil og et hus. Jeg føler bare ikke jeg kan vente så længe!! Vil så gerne have min egen familie, er jeg unormal?? vi bor sammen i lejlighed, har to biler og jeg kan ikke se hvorfor at vi ikke kan gå igang.
Hjææælp!!
Du er sleeeeeeeet ikke unormal!
Da jeg var 16 år var jeg klar over, at nu skulle jeg bare snart være mor.. Står så og er 22 år i dag, og skal føde en uge efter jeg bliver 23, så det gik ikke så hurtigt som jeg forventede, men jeg var også mildest talt i chok da jeg stod med den der positive test.. Så var jeg pludselig ikke helt så klar mere, men det kom hurtigt til mig igen, tanken skulle bare rotere et par gange 
Jeg kan godt forstå din kæreste! Jeg ville også elske hvis vi boede i hus og havde en større bil nu, men sådan er det altså bare ikke, og så er det sådan vi klarer den
Det skal siges, at vi har et værelse til ham i vores lejlighed, men jeg ville elske mere plads 
Anmeld