20 år og skruk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Anonym trådstarter

lau85 skriver:

Kan godt forstå dig..... 

men jeg vil give dig et råd på vejen: Lad være med at tage beslutnig udenom din kæreste, det kan gå meget galt, hvis du vælger at blive gravid uden at din kæreste er klar, taler desværre af erfaring. Min mand blev snydt af sin tidligere kæreste, men har en dejlig søn, men alt samvær mm går gennem statsamtet.

Håber du sammen med din kæreste finder den rigtige løsning for jer... I er stadig unge og mange år endnu til at få børn sammen...

Held & lykke 

Kunne aldrig finde på at snyde ham, men tak! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Anonym trådstarter

lau85 skriver:

Kan godt forstå dig..... 

men jeg vil give dig et råd på vejen: Lad være med at tage beslutnig udenom din kæreste, det kan gå meget galt, hvis du vælger at blive gravid uden at din kæreste er klar, taler desværre af erfaring. Min mand blev snydt af sin tidligere kæreste, men har en dejlig søn, men alt samvær mm går gennem statsamtet.

Håber du sammen med din kæreste finder den rigtige løsning for jer... I er stadig unge og mange år endnu til at få børn sammen...

Held & lykke 

Kunne aldrig finde på at snyde ham! Men tak!

Anmeld

28. januar 2013

Louise H.

Anonym skriver:

Jo tak 

Jo men det er bare super svært, når ens veninder er begyndt at få børn osv osv. Og så sidder jeg her og kan bare IKKE vente. hvad kan man gøre for at glemme det lidt? Synes bare jeg bliver mindet om det konstant 

Kan godt følge dig

Jeg havde også et par veninder, der var gravide, lidt længere henne end mig. Så jeg var da også dødmisundelig på dem, da de fik deres guld i armene

Men altså, har du ikke nogle veninder der ikke er i gang med at stifte familie?
Ellers må du jo bide det i dig, være lykkelig på deres vegne og glæde dig til det bliver din tur

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

rodehovedet skriver:

Kan godt følge dig

Jeg havde også et par veninder, der var gravide, lidt længere henne end mig. Så jeg var da også dødmisundelig på dem, da de fik deres guld i armene

Men altså, har du ikke nogle veninder der ikke er i gang med at stifte familie?
Ellers må du jo bide det i dig, være lykkelig på deres vegne og glæde dig til det bliver din tur

Jo men dem jeg er sammen med i fritiden, prøver også at få børn 

men ja, må vel bare bide det i mig og låne dem en gang imellem 

Anmeld

28. januar 2013

Louise H.

Anonym skriver:

Jo men dem jeg er sammen med i fritiden, prøver også at få børn 

men ja, må vel bare bide det i mig og låne dem en gang imellem 

Lige præcis

Og fordelen ved at låne er, at de altid kan afleveres igen :-)

Prøv bare at få det bedste ud af ventetiden

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

rodehovedet skriver:

Lige præcis

Og fordelen ved at låne er, at de altid kan afleveres igen :-)

Prøv bare at få det bedste ud af ventetiden

Tak 

Anmeld

28. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Hej allesammen :-)

jeg skriver fordi jeg føler mig meget unormal. Jeg er 20 i næste månede og mangler 3 år af min uddannelse, har haft fast kæreste i 5 år, og har nu været skruk i 1 1/2 år. Det er blevet helt galt efter mine veninder er begyndt at få børn og blive gravide. Min kæreste vil ikke have børn før han er færdig udannet, har "familie" bil og et hus. Jeg føler bare ikke jeg kan vente så længe!! Vil så gerne have min egen familie, er jeg unormal?? vi bor sammen i lejlighed, har to biler og jeg kan ikke se hvorfor at vi ikke kan gå igang. 

Hjææælp!! 

Du er sleeeeeeeet ikke unormal!

Da jeg var 16 år var jeg klar over, at nu skulle jeg bare snart være mor.. Står så og er 22 år i dag, og skal føde en uge efter jeg bliver 23, så det gik ikke så hurtigt som jeg forventede, men jeg var også mildest talt i chok da jeg stod med den der positive test.. Så var jeg pludselig ikke helt så klar mere, men det kom hurtigt til mig igen, tanken skulle bare rotere et par gange

Jeg kan godt forstå din kæreste! Jeg ville også elske hvis vi boede i hus og havde en større bil nu, men sådan er det altså bare ikke, og så er det sådan vi klarer den Det skal siges, at vi har et værelse til ham i vores lejlighed, men jeg ville elske mere plads

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Du er sleeeeeeeet ikke unormal!

Da jeg var 16 år var jeg klar over, at nu skulle jeg bare snart være mor.. Står så og er 22 år i dag, og skal føde en uge efter jeg bliver 23, så det gik ikke så hurtigt som jeg forventede, men jeg var også mildest talt i chok da jeg stod med den der positive test.. Så var jeg pludselig ikke helt så klar mere, men det kom hurtigt til mig igen, tanken skulle bare rotere et par gange

Jeg kan godt forstå din kæreste! Jeg ville også elske hvis vi boede i hus og havde en større bil nu, men sådan er det altså bare ikke, og så er det sådan vi klarer den Det skal siges, at vi har et værelse til ham i vores lejlighed, men jeg ville elske mere plads

Tak for dit søde svar!

jeg forstår ham også godt. Er bare så utålmodig! 

Og tillykke!! 

Anmeld

28. januar 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Tak for dit søde svar!

jeg forstår ham også godt. Er bare så utålmodig! 

Og tillykke!! 

Jeg kender udemærket følelsen.. Men er så til gengæld glad for, at jeg ikke har fået barn med nogen af mine foregående kærester siden jeg var 16 år

Men ja, det er dødsvært at vente! Måske går der kun et halvt år også siger han, at han er klar, måske går der længere tid, det er ikke til at vide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.