20 år og skruk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. januar 2013

Anonym trådstarter

Hej allesammen :-)

jeg skriver fordi jeg føler mig meget unormal. Jeg er 20 i næste månede og mangler 3 år af min uddannelse, har haft fast kæreste i 5 år, og har nu været skruk i 1 1/2 år. Det er blevet helt galt efter mine veninder er begyndt at få børn og blive gravide. Min kæreste vil ikke have børn før han er færdig udannet, har "familie" bil og et hus. Jeg føler bare ikke jeg kan vente så længe!! Vil så gerne have min egen familie, er jeg unormal?? vi bor sammen i lejlighed, har to biler og jeg kan ikke se hvorfor at vi ikke kan gå igang. 

Hjææælp!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

pcoramt

Anonym skriver:

jeg skriver fordi jeg føler mig meget unormal. Jeg er 20 i næste månede og mangler 3 år af min uddannelse, har haft fast kæreste i 5 år, og har nu været skruk i 1 1/2 år. Det er blevet helt galt efter mine veninder er begyndt at få børn og blive gravide. Min kæreste vil ikke have børn før han er færdig udannet, har "familie" bil og et hus. Jeg føler bare ikke jeg kan vente så længe!! Vil så gerne have min egen familie, er jeg unormal?? vi bor sammen i lejlighed, har to biler og jeg kan ikke se hvorfor at vi ikke kan gå igang. 

Hjææælp!! 

Du er bestemt ikke unormal, men kan det være at din kæreste ikke er klar ret psykisk? Mænd tager gerne lidt længere tid om at blive skrukke end kvinder

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

Jo men det er bare SÅ svært at accepterer at der skal gå 2-3, måske 4 år!

Anmeld

28. januar 2013

Papillon

Anonym skriver:

Hjææælp!! 

Du er helt normal 

Jeg er selv snart 21 år og har været skruk det sidste års tid. Jeg ønsker mig familie og heldigvis er min kæreste også klar til det Til gengæld er der ingen i min vennekreds, der er nået dertil. Derfor siger jeg det ikke højt, men kan mærke at jeg er ved at glide fra dem...

Anmeld

28. januar 2013

LPoulsen

Puha, nej det er ikke altid lige sjovt at være skruk! Hvor gammel er din kæreste??

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

Kitkat92 skriver:

Du er helt normal 

Jeg er selv snart 21 år og har været skruk det sidste års tid. Jeg ønsker mig familie og heldigvis er min kæreste også klar til det Til gengæld er der ingen i min vennekreds, der er nået dertil. Derfor siger jeg det ikke højt, men kan mærke at jeg er ved at glide fra dem...

Er jeg glad for at høre! Og fedt for dig! :-)

ja præcis.

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

LPoulsen skriver:

Puha, nej det er ikke altid lige sjovt at være skruk! Hvor gammel er din kæreste??

næsten 20, desværre lidt yngre end mig

Anmeld

28. januar 2013

Louise H.

Jeg synes tit, at jeg oplever, kvinder være klar til børn før mænd.

Jeg selv blev mor som 19-årig, nogle synes det er tidligt, men jeg har ikke fortrudt noget

Selvfølgelig kan det være svært at vente, når man er skruk! Men du bliver nødt til at vente til din kæreste også er klar (det er du nok klar over). Det kan jo være han ombestemmer sig, med det der med hus og bil. Det kan jo være han lige pludselig er klar. Han skal da nok sige til

Men du er da helt normal

Anmeld

28. januar 2013

Anonym trådstarter

rodehovedet skriver:

Jeg synes tit, at jeg oplever, kvinder være klar til børn før mænd.

Jeg selv blev mor som 19-årig, nogle synes det er tidligt, men jeg har ikke fortrudt noget

Selvfølgelig kan det være svært at vente, når man er skruk! Men du bliver nødt til at vente til din kæreste også er klar (det er du nok klar over). Det kan jo være han ombestemmer sig, med det der med hus og bil. Det kan jo være han lige pludselig er klar. Han skal da nok sige til

Men du er da helt normal

Jo tak 

Jo men det er bare super svært, når ens veninder er begyndt at få børn osv osv. Og så sidder jeg her og kan bare IKKE vente. hvad kan man gøre for at glemme det lidt? Synes bare jeg bliver mindet om det konstant 

Anmeld

28. januar 2013

lau85

Kan godt forstå dig..... 

men jeg vil give dig et råd på vejen: Lad være med at tage beslutnig udenom din kæreste, det kan gå meget galt, hvis du vælger at blive gravid uden at din kæreste er klar, taler desværre af erfaring. Min mand blev snydt af sin tidligere kæreste, men har en dejlig søn, men alt samvær mm går gennem statsamtet.

Håber du sammen med din kæreste finder den rigtige løsning for jer... I er stadig unge og mange år endnu til at få børn sammen...

Held & lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.