Hjælp til nybegynder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

Karla

Dot D skriver:

The og Kaffehuset i Randers eller hos Specialkøbmanden. Muligvis også hos dinkage.dk

Okay, mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Dot D

Karla skriver:

Okay, mange tak

Det var så lidt...

Anmeld

28. januar 2013

Kløver

Glemte en ting, en pizzaskærer, helt uundværlig når man skærer fondanten af rundt om kagen og ikea har et mega billigt drejefad i træ man kan bruge under pyntningen

Anmeld

28. januar 2013

Karla

Maja84 skriver:

Glemte en ting, en pizzaskærer, helt uundværlig når man skærer fondanten af rundt om kagen og ikea har et mega billigt drejefad i træ man kan bruge under pyntningen

Okay perfekt! det må jeg lige have fat i. Tak

Anmeld

28. januar 2013

Karla

Maja84 skriver:

Hvis nu jeg skal lave en kage i flere lag, er det så ikke en god idé at bruge sådan noget pap i mellem lagene og så noget der holder kagen?

Anmeld

28. januar 2013

Kløver

Karla skriver:

Hvis nu jeg skal lave en kage i flere lag, er det så ikke en god idé at bruge sådan noget pap i mellem lagene og så noget der holder kagen?

Jeg er ikke med altså ? Jeg har lavet kager med 3 lag hvor der intet var imellem eller til at holde men man kan få stativer til hvert lag ligesom brudekager men ellers har man intet imellem

Anmeld

29. januar 2013

Karla

Maja84 skriver:

Jeg er ikke med altså ? Jeg har lavet kager med 3 lag hvor der intet var imellem eller til at holde men man kan få stativer til hvert lag ligesom brudekager men ellers har man intet imellem

Okay

Jeg synes bare at have læst noget engang med at der enten skulle sugerør eller noget andet i de nederste lag og så kagepap mellem lagene, for at det skulle kunne holde
Men jeg må prøve mig frem

Anmeld

29. januar 2013

Kløver

Karla skriver:

Okay

Jeg synes bare at have læst noget engang med at der enten skulle sugerør eller noget andet i de nederste lag og så kagepap mellem lagene, for at det skulle kunne holde

Har jeg aldrig hørt måske de mere erfarne kan være os behjælpelige der ;-)

Anmeld

29. januar 2013

mth1987

Karla skriver:

Okay

Hvis kagen der er ska oven er meget tung ville jeg nok vælge at putte kagepap i mellem de to kager. Det kan købes hos dinkage.dk og man kan også sætte nogle pinde under for ekstra sikkerhed. Det ville være ærgerligt hvis det hele kollapsede

Anmeld

29. januar 2013

Dot D

Karla skriver:

Okay

Det har du forstået helt korrekt

Kagepap mellem lagene og så sugerør i (eller træpinde lavet til formålet) for at kunne holde vægten fra de næste kager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.