Chok :-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2009

Tynen

Jesus christ, BM!!!
Jeg troede lige det værste

Hvor er det godt at lille Albert har det som han skal!

Og hvor er det altså fedt at I har fundet navnet til ham - Og lidt skæbneagtigt at bamsen bekræftede det

Krydser fingre for at det ikke sker igen
Og kan du så lade være med at lave sådan et stunt en anden gang!!
Det er jo det jeg altid har sagt - Motion! Puha! Man skal sgu holde sig fra det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2009

Susan1978

også mangler jeg en pyhaaaaaaaa smiley også..

for høvlet BM sikke en omgang.. er super glad for at alt er OK.. men få lige tjekket den ryg hvis det blir ved.

Anmeld

18. juni 2009

Lene76

puha fik lige en klump i halsen.......men heldivis var der ik noget.
Fedt at i fik af vide at det var en Albert derinde....

pas nu på dig selv bm, måske du sku snakke med din læge så du evt ku blive henvist til en fys.... for det kan jo kun blive værre jo mere bette Albert kommer til at veje.

Lene

Anmeld

18. juni 2009

birgittemarie

Åh tusind tak for alle jeres tanker, kære tøsepiger!!

Jeg har fandeme blødt igen i dag, så lige nu ved jeg ikke rigtigt, om jeg skal ringe til svangreambulatoriet eller bare se tiden an til i morgen. Det er ikke ret meget blod og det er, når jeg har været på Det Store toilet, men jeg synes bare, det efterfølges af sådan en underlig menstruationagtig murren i maven, så jeg bliver vældigt nervøs . Det kan selvfølgelig også bare være, fordi jeg er nervøs, jeg får det mærkeligt i maven, tænker jeg, når det nu var lige sådan i går...

Men kære piger, tusind tak igen for alle jeres ord og jeg vender tilbage med update senere, for jeg er lige på vej til sygeplejerske for at få fjernet sting fra et modermærke, jeg har fået fjernet.

Og Tut! Jeg vender lige i sær tilbage til dig og den bækkenløsningsproblematik senere! Dejligt for mig, at du ved en masse om den sag.

Knus fra B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.