Hjælp! Jeg er gravid!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Jamen, hvis forældrene er med på den, så bliv dog hjemme!
I skal være forældre i 100 år (mindst!), så I skal nok nå at få villa, vovse og vovhund :-) Hvis I har mulighed for det, som det lyder til, I har, så undgå dog at blive klassificeret som endnu et ungt forældrepar på overførsel. Vælg friheden, når nu I kan.
Du lyder super ansvarlig i dine overvejelser, - tror bestemt ikke, du har noget at bekymre dig om der. 
Glæder mig til at høre update omkring jeres beslutninger.. Hvis jeg må..

Tusinde tak for hjælpen! Tror jeg vil følge dit råd, det lyder som det bedste for os!
Der vil selvfølgelig løbende komme updates

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Go for it

I skal nok finde ud af det.

Mange tusinde tak

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Bøllemyr skriver:

I min kommune er det også rentefrit de første 5 år, børn eller ej

Til TS: tillykke med graviditeten håber i finder ud af det

Mange tak

Anmeld

29. januar 2013

Anette Quebec

Tillykke med graviditeten!

hvis i brænder for det, så skal i nok klare det!

jeg er selv meget ung (18 år), og venter en lille dreng. jeg tjener heller ikke vildt mange penge og det gør kæresten heller ikke, i noget tid har jeg os boet hjemme ved min mor, og er faktisk først lige flyttet i egen lejlighed fordi vi fandt e super bilig ved en kæresten kender!

jeg vil bare ønske dig/jer held og lykke med alting! Er sikker på i nok skal klare det!

Fra mig til dig! 

Anmeld

29. januar 2013

Anonym trådstarter

Venter en dejlig lille dreng! skriver:

Tillykke med graviditeten!

hvis i brænder for det, så skal i nok klare det!

jeg er selv meget ung (18 år), og venter en lille dreng. jeg tjener heller ikke vildt mange penge og det gør kæresten heller ikke, i noget tid har jeg os boet hjemme ved min mor, og er faktisk først lige flyttet i egen lejlighed fordi vi fandt e super bilig ved en kæresten kender!

jeg vil bare ønske dig/jer held og lykke med alting! Er sikker på i nok skal klare det!

Fra mig til dig! 

Ih tusinde tak!

Dejligt at høre, at andre er kommet fint igennem det! Det er virkelig godt at høre. Det kunne være super lækkert hvis vi også kunne finde en lille hyggelig lejlighed når vi også kommer til penge.

Og stort tillykke med bæbs og lejlighed

Anmeld

29. januar 2013

MF<3

Anonym skriver:

Hej tøser.

Jeg er en ung ''kvinde'' på 18 år. Min kæreste er 19. Vi har været sammen i 3 år, og har et vidunderligt forhold! Jeg elsker ham utroligt højt, og ønsker at han skal være manden til mine børn. Vi har boet sammen i 2 år nu, dog hos mine forældre. Han går på gymnasium, og får 3000 kr om måneden i su. Jeg sluttede min uddannelse i sommers, og leder nu efter en elev plads, hvilket virker fuldstændig umuligt!! Jeg er så gået på jagt efter et fuldtidsjob i stedet. Mine forældre elsker ham, og hans forældre siger at jeg er en drømme svigerdatter.
Jeg er på p-piller og har været det i 4 år. Idag havde min menstration været udskudt i en uge, og jeg tog en graviditetstest. Den var positiv.. Jeg blev så glad! virkelig lykkelig, og det samme blev kæreste da jeg fortalte det. Vi har altid vidst, at vi ville være unge forældre, og har snakket meget om at få et barn, og vi har løbet hornene af os.. Vi er nok lidt ''kedelige'' hvis vi spørg vores venner.
Det var jo slet ikke planlagt, og som skrevet er jeg på p-piller, men er alligevel blevet gravid.
Vi ønsker virkelig at beholde dette barn, og det ville virkelig gøre os kede af det, at skulle abortere det.. Problemet er bare, vi er hjemmeboende, og har ingen penge!! Jeg kan bare ikke føle mig mere klar til barn, end jeg er nu..
Hvad jeg skal gøre?? vi ved at kærestens forældre vil blive glade, og 110% være med til at købe alt til baby, mine forældre er nok lidt skeptiske, men har altid været forstående super forældre..
Håber virkelig i kan hjælpe med nogle gode råd..

Hilsen den fortvivlede

Jeg synes i skulle prøve at sætte jer ned med jeres forældre, evt sammen og snakke om graviditeten, og hvad i sammen kan gøre for at give jeres kommende barn det bedste. 

Tillykke med graviditeten! held og lykke med det. 

Anmeld

29. januar 2013

Anette Quebec

Anonym skriver:

Ih tusinde tak!

Dejligt at høre, at andre er kommet fint igennem det! Det er virkelig godt at høre. Det kunne være super lækkert hvis vi også kunne finde en lille hyggelig lejlighed når vi også kommer til penge.

Og stort tillykke med bæbs og lejlighed

Det er jeg sikker på i nok skal komme til at få engang, bare hav nok tålmodighed så skal det nok komme alt sammen!

og mange tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.