Hej tøser.
Jeg er en ung ''kvinde'' på 18 år. Min kæreste er 19. Vi har været sammen i 3 år, og har et vidunderligt forhold! Jeg elsker ham utroligt højt, og ønsker at han skal være manden til mine børn. Vi har boet sammen i 2 år nu, dog hos mine forældre. Han går på gymnasium, og får 3000 kr om måneden i su. Jeg sluttede min uddannelse i sommers, og leder nu efter en elev plads, hvilket virker fuldstændig umuligt!! Jeg er så gået på jagt efter et fuldtidsjob i stedet. Mine forældre elsker ham, og hans forældre siger at jeg er en drømme svigerdatter.
Jeg er på p-piller og har været det i 4 år. Idag havde min menstration været udskudt i en uge, og jeg tog en graviditetstest. Den var positiv.. Jeg blev så glad! virkelig lykkelig, og det samme blev kæreste da jeg fortalte det. Vi har altid vidst, at vi ville være unge forældre, og har snakket meget om at få et barn, og vi har løbet hornene af os.. Vi er nok lidt ''kedelige'' hvis vi spørg vores venner.
Det var jo slet ikke planlagt, og som skrevet er jeg på p-piller, men er alligevel blevet gravid.
Vi ønsker virkelig at beholde dette barn, og det ville virkelig gøre os kede af det, at skulle abortere det.. Problemet er bare, vi er hjemmeboende, og har ingen penge!! Jeg kan bare ikke føle mig mere klar til barn, end jeg er nu..
Hvad jeg skal gøre?? vi ved at kærestens forældre vil blive glade, og 110% være med til at købe alt til baby, mine forældre er nok lidt skeptiske, men har altid været forstående super forældre..
Håber virkelig i kan hjælpe med nogle gode råd..
Hilsen den fortvivlede
Anmeld