Skruk som I jo ved.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2013

B&J

Miss-86 skriver:

Haha, jeg synes nu i forvejen ikke at jeg SMÅ piver... Puuha.

så kommer du til at stor tude lige som mig når det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2013

Leyla94

Miss-86 skriver:

Er det kun mig, eller er der andre af jer der også har det sådan, at når I ser et barn komme til verden ( I TV self), at I så kan sidde og græde?
Det gør jeg stort set hver gang jeg ser det!
Øjs, hvor det bare kører på mine følelser, når jeg ser det! Det er simpelthen så stort et øjeblik, selv at sidde og se det på TV!

Ja jeg græder næsten overalt her for tiden...Men når jeg ser en fødsel bliver jeg lidt  det ser ikke lækkert ud  
Typisk mine hormoner  

Anmeld

28. januar 2013

baby012

Jep  

tuder af alt for tiden.. Især fødsler.. Der er to uger til termin og nu kan jeg virkelig mærke at selve fødslen, og møder med mit barn kommer tæt på :') 

græd da jeg fik min datter op til mig .. Og gørsikkert det samme når min søn endelig er her  

det vist meget normalt vi kvinder bliver berørt over fødsler.. Der sker bare et eller andet når man ser det  

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

B&J skriver:

så kommer du til at stor tude lige som mig når det er

Ja, det har du nok ret i at jeg gør

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Rose94 skriver:

Ja jeg græder næsten overalt her for tiden...Men når jeg ser en fødsel bliver jeg lidt  det ser ikke lækkert ud  
Typisk mine hormoner  

Hihi, synes bare det er sååå smukt, når moderen får barnet op på brystet ..

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Lahn11 skriver:

Jep  

tuder af alt for tiden.. Især fødsler.. Der er to uger til termin og nu kan jeg virkelig mærke at selve fødslen, og møder med mit barn kommer tæt på :') 

græd da jeg fik min datter op til mig .. Og gørsikkert det samme når min søn endelig er her  

det vist meget normalt vi kvinder bliver berørt over fødsler.. Der sker bare et eller andet når man ser det  

Tror også jeg vil græde den dag jeg skal føde og ser mit barn Det er jo virkelig stort!!

Anmeld

28. januar 2013

Line&Mike

Miss-86 skriver:

Er det kun mig, eller er der andre af jer der også har det sådan, at når I ser et barn komme til verden ( I TV self), at I så kan sidde og græde?
Det gør jeg stort set hver gang jeg ser det!
Øjs, hvor det bare kører på mine følelser, når jeg ser det! Det er simpelthen så stort et øjeblik, selv at sidde og se det på TV!

Nej det er overhovedet ikke kun dig!!! 

Jeg gør totalt det samme!

Da jeg var i praktik som jordemoderstuderende græd jeg også hver gang et barn kom til verden - også selv om jeg selv skulle tage imod det, og skulle være opmærksom på utrolig mange ting samt holde hovedet koldt .

.. Så glemte jeg helt tid og sted da barnet kom ud! Det er godt nok noget af det mest fantastiske!

Anmeld

28. januar 2013

Hailiesmom11

Specielt efter jeg har været gravid er jeg bare en endnu større tudemarie.. Og lige i øjeblikket græder jeg over alt selv en sød lille reklame..

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Line&Mike skriver:

Nej det er overhovedet ikke kun dig!!! 

Jeg gør totalt det samme!

Da jeg var i praktik som jordemoderstuderende græd jeg også hver gang et barn kom til verden - også selv om jeg selv skulle tage imod det, og skulle være opmærksom på utrolig mange ting samt holde hovedet koldt .

.. Så glemte jeg helt tid og sted da barnet kom ud! Det er godt nok noget af det mest fantastiske!

Så har du grædt mange gange i løbet af en dag .. Hihi.
Det er virkelig også smukt og stort..

Anmeld

28. januar 2013

Leyla94

Miss-86 skriver:

Hihi, synes bare det er sååå smukt, når moderen får barnet op på brystet ..

Ja altså jeg får en dejlig følelse ligeså snart jeg ser barnet er kommet ud og op på brystet  så får jeg en anden tanke med at nu vil jeg føde, men gud der er stadig lang tid i nu synes jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.