Skruk som I jo ved.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

Stivdie

Miss-86 skriver:

Er det kun mig, eller er der andre af jer der også har det sådan, at når I ser et barn komme til verden ( I TV self), at I så kan sidde og græde?
Det gør jeg stort set hver gang jeg ser det!
Øjs, hvor det bare kører på mine følelser, når jeg ser det! Det er simpelthen så stort et øjeblik, selv at sidde og se det på TV!

Du er slet ikke alene om at have det sådan
Jeg begynder også at tude, og jeg har heller ingen børn endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Amanda Stage

Miss-86 skriver:

Er det kun mig, eller er der andre af jer der også har det sådan, at når I ser et barn komme til verden ( I TV self), at I så kan sidde og græde?
Øjs, hvor det bare kører på mine følelser, når jeg ser det! Det er simpelthen så stort et øjeblik, selv at sidde og se det på TV!

Efter jeg har fået barn er jeg blevet meget følsom. Det værste er hvis jeg ser et dødt barn i fjernsynet, jeg kan tude i timevis, også selvom det bare er en film! Jeg kan SLET ikke bære det! Min kæreste har vænnet sig til det, men det er altså ret pinligt hvis vi er hjemme ved andre, for jeg tuder simpelthen som om det er sket for mig selv! Nu hvor hormonerne raser igen, ja så kan jeg græde bare fordi folk har fundet ud af hvad deres kommende barn skal hedde 

Anmeld

27. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Jeg får også tårer i øjnene når jeg ser det

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

B&J skriver:

jaaaaaa før små græd jeg lidt nu hyler jeg som jeg var pisket det er lidt pinligt især når man sidder i en bio

Haha, jeg synes nu i forvejen ikke at jeg SMÅ piver... Puuha.

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Månsson skriver:

Ha ha ja så skal du nok afskærmes fra omverdenen

Ja, det tror jeg godt nok også jeg skal ..

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Jeg får også tårer i øjnene når jeg ser det

Årh, så jeg ikke den eneste Hihi.

Når jeg først har grædt over det, så sidder jeg og tænker på hvor åndssvagt det egentlig er. Hehe!

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Amanda Stage skriver:

Efter jeg har fået barn er jeg blevet meget følsom. Det værste er hvis jeg ser et dødt barn i fjernsynet, jeg kan tude i timevis, også selvom det bare er en film! Jeg kan SLET ikke bære det! Min kæreste har vænnet sig til det, men det er altså ret pinligt hvis vi er hjemme ved andre, for jeg tuder simpelthen som om det er sket for mig selv! Nu hvor hormonerne raser igen, ja så kan jeg græde bare fordi folk har fundet ud af hvad deres kommende barn skal hedde 

Hehe, det er vildt at man kan reagere sådan. Jeg kan også græde over de mindste ting.
Og det er så ikke kun noget med børn jeg gør det.
Min kæreste er efterhånden også vant til det - Men alligevel, så kommer der engang imellem en kommentar -  Filmen endte da godt, så behøver du da ikke græde.
Jeg KAN bare ikke lade være. Hihi

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

Stivdie skriver:

Du er slet ikke alene om at have det sådan
Jeg begynder også at tude, og jeg har heller ingen børn endnu

Det er bare 'sjovt' at man reagerer sådan også endda ikke engang med gravditetshormoner i kroppen

Anmeld

28. januar 2013

Babydrøm

Miss-86 skriver:

Årh, så jeg ikke den eneste Hihi.

Når jeg først har grædt over det, så sidder jeg og tænker på hvor åndssvagt det egentlig er. Hehe!

Synes det er så rørende, så jeg synes det er en meget normal reaktion, og især når man er skruk hihi  

Anmeld

28. januar 2013

Miss-86

AnnL skriver:

Synes det er så rørende, så jeg synes det er en meget normal reaktion, og især når man er skruk hihi  

Ja, det er selvfølgelig rigtigt.. Haha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.