wamse skriver:
Jeg tænker, at det er alt for tidligt i din behandling, at tænke på at stoppe med medicinen igen.
Jeg ved selvfølgelig ikke, hvad du fejler, men medicin alene er vel sjældent nok siger min erfaring og viden mig.
Jeg ved heller ikke, hvor gammel du er, men mon ikke at der stadig er tid til at få nummer 3 senere?

jeg lider af depression, og har haft angst nå jeg har kørt bus med mange mennesker.
jeg vil først begynde til forår/sommer næste år.
jeg gå hos en psykiater lige nu, og hun siger at nå der kommer perioeder hvor jeg bliver stresset, så vil jeg også få det skidt i de perioder, og hun er næsten sikker på at det vil værer resten af mit liv

se evt også svar til den anden.
så jeg ville bare skærer ned og stoppe mens jeg prøver/er gravid og mens jeg armmer.
min man er 40år og siger at han snart er for gammel. men han ønsker sig også en til(har han dog gjort siden en yngste på 5år var et par mdr gammel

) og ahn er indforstået med at jeg måske få det dårligt i den perioede igen, men samtidig vil jeg godt kunne tage mig af et spædbarn hvor han så må klare det meste af de andre ting
Anmeld