medicin men over vejer at få et barn til.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.817 visninger
25 svar
0 synes godt om
27. januar 2013

Anonym trådstarter

mine børn er 5og 6 år, og jeg kunne virkelig god tænke mig et barn til, til næste år.
men hvordan har i gjort med medicinen?
har i stoppet med at tage det, fra i prøvede at blive gravid eller hvordan?

det skal lige siges at jeg startede med medicin i august(og den bliver ikke sat op mere), hvor jeg slet ikke havde noget energi, manden tog sig næsten af alt, da jeg kun orkede at så ud af sengen. men nu er jeg nåde der til hvor jeg har nogen gode dage med rigtig meget energi, også nogen dårlige dage hvor jeg ikke orker så meget.

hjælp mig da jeg virkelig godt vil have et sidste barn, men ikke ved hvordan det skal blive realistisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Swerg

Jeg tror bestemt at det er noget du skal snakke med din læge om mht medicinen .. 

Personligt ville jeg ikke få endnu et barn hvis jeg var dig. 

Jeg håber at i finder en løsning , så din drøm kommer i opfyldelse

Anmeld

27. januar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg er ked af at måtte sige det, men det lyder som en rigtig dårlig idé. Hvis du stadig har de meget dårlige dage, er du ikke klar til at smide din medicin. Men det er heller ikke så længe du har taget den.
Tal med din læge om de drømme du har, så kan i sammen finde ud af hvornår det er realistisk.
Det kan være en god ting at stoppe medicinering om vinteren fordi effekten aftager hen mod sommeren, så måske det kunne lade sig gøre om et års tid.
Bare pas på med at stoppe fordi du er ovenpå en tid, det kræver langsom nedtrapning at komme ud af medicin for depression.
Held og lykke med det - jeg er sikker på du nok skal få en mere når tiden er rigtig

Anmeld

27. januar 2013

Loa

Hvis du har dage du ikke orker noget, er barn nr 3 så ikke en dårlig idé lige nu

Hvorfor ikke hellere vente til du er nået dertil med stort set kun gode dage...

Anmeld

27. januar 2013

Kofoed.

Du skal langsomt nedtappe ligesom du langsomt tappende op, derfor er det super vigtigt at lægen er med ind over. Jeg synes, du skal vente et halv års tid, så hvis 6 ud af 7 dage er gode eller fine, så tager du en snak med lægen og langsomt tapper ud, og hvis du for det betydeligt værre, så må du tappe op igen. Måske du er klar om et år, men det er ikke sikkert, da det jo lyder til, at du har haft det ret dårligt.

Anmeld

27. januar 2013

Kofoed.

Loa skriver:

Hvis du har dage du ikke orker noget, er barn nr 3 så ikke en dårlig idé lige nu

Nu skriver hun jo heller ikke, at hun intet orker, bare at hun har dage, hvor hun ikke orker så meget. Det tror jeg, at vi alle kender.

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Magic skriver:

Jeg tror bestemt at det er noget du skal snakke med din læge om mht medicinen .. 

Personligt ville jeg ikke få endnu et barn hvis jeg var dig. 

Jeg håber at i finder en løsning , så din drøm kommer i opfyldelse

jeg har tænkt mig at snakke med min psykiater om det, men det er heller ikke sådan at jeg ville gører det lige nu.
have først tænk mig at begynde forår/sommernæste år

Anmeld

27. januar 2013

wamse

Jeg tænker, at det er alt for tidligt i din behandling, at tænke på at stoppe med medicinen igen. 

Jeg ved selvfølgelig ikke, hvad du fejler, men medicin alene er vel sjældent nok siger min erfaring og viden mig.

Jeg ved heller ikke, hvor gammel du er, men mon ikke at der stadig er tid til at få nummer 3 senere?

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Ka+Ma=Be skriver:

Jeg er ked af at måtte sige det, men det lyder som en rigtig dårlig idé. Hvis du stadig har de meget dårlige dage, er du ikke klar til at smide din medicin. Men det er heller ikke så længe du har taget den.
Tal med din læge om de drømme du har, så kan i sammen finde ud af hvornår det er realistisk.
Det kan være en god ting at stoppe medicinering om vinteren fordi effekten aftager hen mod sommeren, så måske det kunne lade sig gøre om et års tid.
Bare pas på med at stoppe fordi du er ovenpå en tid, det kræver langsom nedtrapning at komme ud af medicin for depression.
Held og lykke med det - jeg er sikker på du nok skal få en mere når tiden er rigtig

jeg ved godt at jeg ikke bare må stoppe og det har jeg heller ikke tænkt mig
jeg havde tænkt mig, at vi først ville gå i gang til for/sommer næste år, da jeg godt ved, det ikke er helt realistisk lige nu, da jeg tænker meget på de børn jeg har nu, så ville under alle omstædigheder ikke have et barn til, nå jeg ikke har fuldt overskud til dem jeg har.

ville bare vide om det nogensinde ville værer realistisk, nå jeg tager medicinen, da jeg jo ikke ved om jeg få det dårliger igen, nå jeg stopper i en periode.

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

Loa skriver:

jeg ville heller ikke begynde lige nu men for/sommer næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.