Blødning i uge 7 - skal jeg ringe til lægevagten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2013

Tulipan

Martsbaby skriver:

Åh nej

Det er jeg godt nok ked af at høre, havde ellers lige håbet, at du var en af de "heldige" der kunne have blødninger uden betydning

Håber du kommer hurtigt op på hesten igen!

Tak skal du have. Min kæreste er meget optimistisk, men jeg synes det hele er lidt svært at overskue lige nu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2013

AnthonsMor

Anonym23 skriver:

Tak skal du have. Min kæreste er meget optimistisk, men jeg synes det hele er lidt svært at overskue lige nu. 

Ja selvfølgelig er det svært! Men pris du dig glad for, at din kæreste er optimistisk, det havde garanteret været endnu værre, hvis han også bare var helt ude af den..

Vil I prøve med det samme igen, at blive gravide, eller tror du, at du har brug for at vente lidt?

Anmeld

29. januar 2013

Tulipan

Martsbaby skriver:

Ja selvfølgelig er det svært! Men pris du dig glad for, at din kæreste er optimistisk, det havde garanteret været endnu værre, hvis han også bare var helt ude af den..

Vil I prøve med det samme igen, at blive gravide, eller tror du, at du har brug for at vente lidt?

Vi vil gerne prøve med det samme, men jeg skal jo lige havde det her foster ud først så jeg kan begynde ny ægløsning. Min krop ved ikke endnu at jeg ikke er rigtigt gravid, har stadig kvalme og brystspændinger. Så er lidt i tvivl om hvor længe der vil gå før jeg overhovedet kan blive gravid igen, når nu kroppen ikke forstår at den ikke er gravid alligevel. 

Anmeld

29. januar 2013

Hullabullabulla

Anonym23 skriver:

Vi vil gerne prøve med det samme, men jeg skal jo lige havde det her foster ud først så jeg kan begynde ny ægløsning. Min krop ved ikke endnu at jeg ikke er rigtigt gravid, har stadig kvalme og brystspændinger. Så er lidt i tvivl om hvor længe der vil gå før jeg overhovedet kan blive gravid igen, når nu kroppen ikke forstår at den ikke er gravid alligevel. 

Årh nej det er jeg virkelig jeg af at høre!!

Masser af krammer herfra 

Anmeld

29. januar 2013

AnthonsMor

Anonym23 skriver:

Det kan gå utrolig hurtigt.. Mange snakker om man er ekstra frugtbar lige efter abort og fødsel, fordi kroppen er klar og nærmest igang.. Ved dog ikke om det er rigtigt, da jeg er højgravid med første barn og ikke har tænkt mig at afprøve teorien når jeg har født

Men jeg håber det lykkeds for jer hurtigt, så du kan få dit ønskebarn

Anmeld

29. januar 2013

malliebooh

Anonym23 skriver:

Hej piger

Er i 7+5 i dag. 

I onsdags havde jeg en lille pletblødning og senere på dagen ubehag i maven, ala mens. smerter eller ligamentsmerter, er ikke sikker på forskellen. 

Torsdag og fredag har jeg haft lidt ubehag i underlivet og lidt brunt udflåd.

Fredag aften fik jeg så frisk blødning igen, foregået af ubehag i underlivet. Det skete måske i forbindelse med fysisk aktivitet, er ikke sikker. 

I dag har jeg så svagt ubehag og brunt blod

Skal jeg ringe til lægevagten eller skal jeg vente til på mandag og ringe til min læge?

Grunden til jeg ikke har søgt læge tidligere er, at jeg kom hjem fra ferie sent i går aftes og ikke ville tage på skadestuen i udlandet. 

Undskyld detaljegraden, men vil gerne være sikker på I forstår situationen. 

Hilsen en bekymret gravid 

Hej med dig.

Jeg havde også pletblødninger fra omkring 7+2 til 7+5/6 .. En bitte smule som kun kunne ses på papir.. Men der ligger stadig en fin lille bebs derinde. Jeg satsede på at det enten var sarte slimhinder eller at det er omkring der man skulle have haft den næste mens hvis ikke man var blevet gravid..

Håber for dig at det også "bare" er det

Anmeld

29. januar 2013

Tulipan

Britt88 skriver:

Årh nej det er jeg virkelig jeg af at høre!!

Masser af krammer herfra 

Tak skal du have Det er dejligt at få medfølelse fra andre når man er i sådan en situation

Anmeld

29. januar 2013

Tulipan

Martsbaby skriver:

Det kan gå utrolig hurtigt.. Mange snakker om man er ekstra frugtbar lige efter abort og fødsel, fordi kroppen er klar og nærmest igang.. Ved dog ikke om det er rigtigt, da jeg er højgravid med første barn og ikke har tænkt mig at afprøve teorien når jeg har født

Men jeg håber det lykkeds for jer hurtigt, så du kan få dit ønskebarn

Åh det håber jeg rigtig meget du har ret i! Vi vil så gerne have en baby, og hvis det ikke kan blive den her, må jeg gerne blive gravid igen hurtigst muligt så vi kan glemme det her og være glade igen

Tillykke med din egen graviditet og held og lykke med resten af forløbet

Anmeld

29. januar 2013

AnthonsMor

Anonym23 skriver:

Åh det håber jeg rigtig meget du har ret i! Vi vil så gerne have en baby, og hvis det ikke kan blive den her, må jeg gerne blive gravid igen hurtigst muligt så vi kan glemme det her og være glade igen

Tillykke med din egen graviditet og held og lykke med resten af forløbet

Tak og i lige måde! Håber snart det lykkeds..

Anmeld

29. januar 2013

FruK

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.