Blødning i uge 7 - skal jeg ringe til lægevagten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19.427 visninger
30 svar
0 synes godt om
26. januar 2013

Tulipan

Hej piger

Er i 7+5 i dag. 

I onsdags havde jeg en lille pletblødning og senere på dagen ubehag i maven, ala mens. smerter eller ligamentsmerter, er ikke sikker på forskellen. 

Torsdag og fredag har jeg haft lidt ubehag i underlivet og lidt brunt udflåd.

Fredag aften fik jeg så frisk blødning igen, foregået af ubehag i underlivet. Det skete måske i forbindelse med fysisk aktivitet, er ikke sikker. 

I dag har jeg så svagt ubehag og brunt blod

Skal jeg ringe til lægevagten eller skal jeg vente til på mandag og ringe til min læge?

Grunden til jeg ikke har søgt læge tidligere er, at jeg kom hjem fra ferie sent i går aftes og ikke ville tage på skadestuen i udlandet. 

Undskyld detaljegraden, men vil gerne være sikker på I forstår situationen. 

Hilsen en bekymret gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Doffie

Da jeg ventede min datter der blødte jeg indtil ihvertfald uge 14. Det er der nogen der gør.

Nu er jeg gravid igen, og igår efter at have tisset der var der blo dog kun en lille bitte smule rosafarvet.

Tror desværre ikke det hjælper at ringe til lægevagten, han eller hun kan ikke gøre hverken til eller fra hvis du er ved at aborte.

Men hvis du er rigtig nervøs, så skal du selvfølgelig ringe.

Håber alt er vel 

Anmeld

26. januar 2013

Tulipan

Doffie skriver:

Da jeg ventede min datter der blødte jeg indtil ihvertfald uge 14. Det er der nogen der gør.

Nu er jeg gravid igen, og igår efter at have tisset der var der blo dog kun en lille bitte smule rosafarvet.

Tror desværre ikke det hjælper at ringe til lægevagten, han eller hun kan ikke gøre hverken til eller fra hvis du er ved at aborte.

Men hvis du er rigtig nervøs, så skal du selvfølgelig ringe.

Håber alt er vel 

Tak for svar

Dejligt at høre at du har fået en datter ud af en graviditet med blødning. Synes bare man hører så meget om spontan abort så er meget bange for det

Anmeld

26. januar 2013

LR85

Vagtlægen kan hverken gøre fra eller til. 

Tag det med ro og prøv a slap lidt af, selvom jeg SAGTENS kan forstå hvis det er mere end svært. 

Ring til din læge mandag hvis du stadig bløder

Anmeld

26. januar 2013

Doffie

Anonym23 skriver:

Tak for svar

Dejligt at høre at du har fået en datter ud af en graviditet med blødning. Synes bare man hører så meget om spontan abort så er meget bange for det

Det var så lidt 

Put dig på sofaen, med dynen, smæk en god film på og spis dit yndlings snolder. Hyg dig og slap af 

Anmeld

26. januar 2013

Tulipan

LR85 skriver:

Vagtlægen kan hverken gøre fra eller til. 

Tag det med ro og prøv a slap lidt af, selvom jeg SAGTENS kan forstå hvis det er mere end svært. 

Ring til din læge mandag hvis du stadig bløder

Tak

Prøver at blive liggende i sengen så meget jeg kan. Godt det er weekend. 

Anmeld

26. januar 2013

come2

Anonym23 skriver:

Hej piger

Er i 7+5 i dag. 

I onsdags havde jeg en lille pletblødning og senere på dagen ubehag i maven, ala mens. smerter eller ligamentsmerter, er ikke sikker på forskellen. 

Torsdag og fredag har jeg haft lidt ubehag i underlivet og lidt brunt udflåd.

Fredag aften fik jeg så frisk blødning igen, foregået af ubehag i underlivet. Det skete måske i forbindelse med fysisk aktivitet, er ikke sikker. 

I dag har jeg så svagt ubehag og brunt blod

Skal jeg ringe til lægevagten eller skal jeg vente til på mandag og ringe til min læge?

Grunden til jeg ikke har søgt læge tidligere er, at jeg kom hjem fra ferie sent i går aftes og ikke ville tage på skadestuen i udlandet. 

Undskyld detaljegraden, men vil gerne være sikker på I forstår situationen. 

Hilsen en bekymret gravid 

Jeg kom til vagtlæge 5+1 grundet blødning

Anmeld

26. januar 2013

Tulipan

Jeg kom til vagtlæge 5+1 grundet blødning

Håber det gik godt? Kunne de gøre noget?

Anmeld

26. januar 2013

come2

Anonym23 skriver:

Okay, kunne de gøre noget?

Jeg blev scannet indenvendig og fik taget blodprøve

Anmeld

26. januar 2013

come2

Anonym23 skriver:

Håber det gik godt? Kunne de gøre noget?

Havde en sa. Blødte stærkere end en mens og havde mange smerter. Håber det bedste for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.