Blødning i uge 7 - skal jeg ringe til lægevagten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Tulipan

come2 skriver:

Havde en sa. Blødte stærkere end en mens og havde mange smerter. Håber det bedste for dig

Er jeg ked af at høre. Har ikke haft kraftige smerter, hvis jeg får det må ringer jeg. 

Jo tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

come2

Anonym23 skriver:

Er jeg ked af at høre. Har ikke haft kraftige smerter, hvis jeg får det må ringer jeg. 

Jo tak

ja gør det! Ikke mindst for at få vished! 

Anmeld

26. januar 2013

AnthonsMor

Vagtlægen kan ikke gøre mere end din egen læge kan desværre.. Så jeg vil råde dig til at slappe af resten af weekenden også first thing mandag morgen ringer du til lægen og fortæller om dine blødninger, om de ikke lige vil tage dig ind til undersøgelse

Det kan også sagtens være, at du er en af dem, som har små blødninger engang imellem i graviditeten, det hører man så tit om, og alligevel kommer der totalt perfekte babyer ud af det

Håber det bedste for dig!

Anmeld

27. januar 2013

Tulipan

Martsbaby skriver:

Vagtlægen kan ikke gøre mere end din egen læge kan desværre.. Så jeg vil råde dig til at slappe af resten af weekenden også first thing mandag morgen ringer du til lægen og fortæller om dine blødninger, om de ikke lige vil tage dig ind til undersøgelse

Det kan også sagtens være, at du er en af dem, som har små blødninger engang imellem i graviditeten, det hører man så tit om, og alligevel kommer der totalt perfekte babyer ud af det

Håber det bedste for dig!

Tak

Jeg håber på det bare er fordi slimhinden er sart, har læst på nettet det kan være pga det. Har bare ligget i min seng hele weekenden. Man må ofre sig for sin baby!

Anmeld

27. januar 2013

come2

Anonym23 skriver:

Tak

Jeg håber på det bare er fordi slimhinden er sart, har læst på nettet det kan være pga det. Har bare ligget i min seng hele weekenden. Man må ofre sig for sin baby!

Hvordan står det til med blødningen?

Anmeld

27. januar 2013

Tulipan

come2 skriver:

Hvordan står det til med blødningen?

Der er kommet lidt mere frisk blødning igen i formiddags, men ikke værre end i fredags. Det kom i forbindelse med at jeg stod op og lavede noget, så har siden ligget i sengen igen.

Skal åbenbart næsten ikke bevæge mig før det bløder, og så holder det op igen når jeg ligger stille. Så nu blir jeg i sengen indtil jeg kan komme til læge. 

Tak fordi du spurgte til mig

Anmeld

27. januar 2013

AnthonsMor

Anonym23 skriver:

Tak

Jeg kender flere der har blødt en smule i første trimester, så jeg tror absolut ikke du skal være nervøs!

Ring til lægen i morgen og forklar ham/hende hvordan det står til, også håber jeg at alt er som det skal være!

Anmeld

28. januar 2013

Tulipan

Kl 17.00 døde drømmen om en baby i 2013. Scanningen viste et foster svarende til uge 5, hvilket vil sige jeg skulle være blevet gravid 3 dage efter jeg testede positiv. Så fosteret er gået til. Det er en hård kamel at sluge, og nu skal jeg ha taget blodprøve og de skal finde ud af hvilken slags abort jeg skal have. En fantastisk start på året er lige blevet til en ond drøm

Anmeld

28. januar 2013

pcoramt

Anonym23 skriver:

Kl 17.00 døde drømmen om en baby i 2013. Scanningen viste et foster svarende til uge 5, hvilket vil sige jeg skulle være blevet gravid 3 dage efter jeg testede positiv. Så fosteret er gået til. Det er en hård kamel at sluge, og nu skal jeg ha taget blodprøve og de skal finde ud af hvilken slags abort jeg skal have. En fantastisk start på året er lige blevet til en ond drøm

Det er jeg godt nok ked af at hører :/ jjeg har prøvet det, og det er skrækkeligt,, skriv endeligt hvis du har nogle spørgsmål til den kommende behandling, eller bare brug for at snakke.. Kæmpe her fra

Anmeld

28. januar 2013

AnthonsMor

Anonym23 skriver:

Åh nej

Det er jeg godt nok ked af at høre, havde ellers lige håbet, at du var en af de "heldige" der kunne have blødninger uden betydning

Håber du kommer hurtigt op på hesten igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.