Hjælp søges ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Han er 22 år, så også rimelig ung

Jeg tror også på at det kun bliver bedre fra nu af, men han skal nok stadig vænne sig lidt til det.

Det er en kæmpe prøve for parforholdet! Hvis man klarer at få børn, så kan man klarer alting!

nemlig det er en lille stor test i forholdt. og man skal jo gøre det samemn og få snakket sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nemlig det er en lille stor test i forholdt. og man skal jo gøre det samemn og få snakket sammen

Ja

Vi har også altid snakket om tingene, men nogle gange vælger han at gå, i stedet for at begynde at råbe og blive sur. Så vil han hellere gå, også komme tilbage og snakke stille og roligt!
Hvilket jo også er godt, men stadig frustrerende at sidde tilbage med tanken, kommer han tilbage

Anmeld

27. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja

Vi har også altid snakket om tingene, men nogle gange vælger han at gå, i stedet for at begynde at råbe og blive sur. Så vil han hellere gå, også komme tilbage og snakke stille og roligt!
Hvilket jo også er godt, men stadig frustrerende at sidde tilbage med tanken, kommer han tilbage

det gjorde min kæreste også i starten ind til jeg fik snakket med ham om at vi skal snakke om tingene inden du går fordi vi har en lille der ligger her så nu må vi skam tage os sammen stedet for at være sur i 100år fordi det kan den lille mærke

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

det gjorde min kæreste også i starten ind til jeg fik snakket med ham om at vi skal snakke om tingene inden du går fordi vi har en lille der ligger her så nu må vi skam tage os sammen stedet for at være sur i 100år fordi det kan den lille mærke

Præcis... Det skal jo ikke gå ud over barnet!

Men, vores dreng lå og sov da vi snakkede igår, han vågnede da til sidst og min mand hentede ham, og han var bare et stort smil, også kan man altså ikke være sure og irriteret på hinanden

Han er jo alt det bedste fra os begge 2

Anmeld

27. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Præcis... Det skal jo ikke gå ud over barnet!

Men, vores dreng lå og sov da vi snakkede igår, han vågnede da til sidst og min mand hentede ham, og han var bare et stort smil, også kan man altså ikke være sure og irriteret på hinanden

Han er jo alt det bedste fra os begge 2

Nemlig, tror bare i skal snakke lidt mere så tror jeg helt sikkert i nok skal klare den

Anmeld

27. januar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nemlig, tror bare i skal snakke lidt mere så tror jeg helt sikkert i nok skal klare den

Tak for støtten

Anmeld

27. januar 2013

B&J

Anonym skriver:

Tak for støtten

det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.