Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg synes det ser ret voldsomt ud med de 4 billeder hængende ved siden af hinanden, men OK jeg er også ekstremt minimalist Jeg ville nok heller ikke selv have valgt billeder af dyr i min stue, men igen det er jo meget individuelt
Mamalou skriver: Hjælp mig Jeg mangler noget til væggene i min stue, og jeg er ret forelsket i Zoo's plakater. Jeg ved bare ikke, om det er passende i en stue? Af møbler har jeg en god blanding af moderne møbler og design - og lidt teaktræ, synes jeg er så fedt! Så stem gerne og hjælp mig med at blive klogere på, om der skal hænge en mindre zoologisk have i min stue Tænker noget a la billeder, der er vedhæftet. God weekend til alle der læser med! Vh. Louise
Hjælp mig
Jeg mangler noget til væggene i min stue, og jeg er ret forelsket i Zoo's plakater. Jeg ved bare ikke, om det er passende i en stue? Af møbler har jeg en god blanding af moderne møbler og design - og lidt teaktræ, synes jeg er så fedt!
Så stem gerne og hjælp mig med at blive klogere på, om der skal hænge en mindre zoologisk have i min stue Tænker noget a la billeder, der er vedhæftet.
God weekend til alle der læser med!
Vh. Louise
De er rigtig fede og ville f.eks passe super godt herhjemme Så ja HOT HOT HOT
Maja_4000 skriver: Som medarbejder i butikken vil jeg sige JA dog ville de ikke passe ind her .. Men overvejer flamingoen til Carolines værelse
Som medarbejder i butikken vil jeg sige JA dog ville de ikke passe ind her .. Men overvejer flamingoen til Carolines værelse
Billederne er også meget passende til børneværelset
Tak for hjælpen
Benjamins'mor skriver: Ikke lige min stil. Så jeg har stemt nej.Men hvis det er din stil synes jeg du skal gå efter det.
Ikke lige min stil. Så jeg har stemt nej.Men hvis det er din stil synes jeg du skal gå efter det.
Smag og behag
Tak for din mening
blomst84 skriver: Total Hot!!! Fedt når det er lidt anderledes og nytænkende
Total Hot!!! Fedt når det er lidt anderledes og nytænkende
Synes også de er hot... Hvilket flertallet også gør herind, så må vist hellere få dem købt
morlinen skriver: Jeg har lige præcis flamingoerne og den med flodhesten hængende over sofaen. De er SÅ fede, så helt sikker HOT!
Jeg har lige præcis flamingoerne og den med flodhesten hængende over sofaen. De er SÅ fede, så helt sikker HOT!
Mon vi har samme stil?
Fenja09 skriver: Jeg synes det er nogle super fede plakater og jeg synes de kunne være rigtig fine i et køkken/alrum eller i en stue, hvor spisestuen er i "forlængelse". Ved ikke om jeg ville hænge dem over en sofa /Fenja
Jeg synes det er nogle super fede plakater og jeg synes de kunne være rigtig fine i et køkken/alrum eller i en stue, hvor spisestuen er i "forlængelse". Ved ikke om jeg ville hænge dem over en sofa
/Fenja
sarahb skriver: Super fede og kan købes på cphkidswear.dk Så skal man ikke ind i zoo efter dem
Super fede og kan købes på cphkidswear.dk Så skal man ikke ind i zoo efter dem
Tak for tippet og for din mening
Amanda Stage skriver: Jeg synes det ser ret voldsomt ud med de 4 billeder hængende ved siden af hinanden, men OK jeg er også ekstremt minimalist Jeg ville nok heller ikke selv have valgt billeder af dyr i min stue, men igen det er jo meget individuelt
Smag og behag Tak for din mening
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128