Hot eller not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hot eller not?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.183 visninger
32 svar
0 synes godt om
25. januar 2013

Mamalou

Hjælp mig

Jeg mangler noget til væggene i min stue, og jeg er ret forelsket i Zoo's plakater. Jeg ved bare ikke, om det er passende i en stue? Af møbler har jeg en god blanding af moderne møbler og design - og lidt teaktræ, synes jeg er så fedt!

Så stem gerne og hjælp mig med at blive klogere på, om der skal hænge en mindre zoologisk have i min stue Tænker noget a la billeder, der er vedhæftet. 

God weekend til alle der læser med!

Vh. Louise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

MorDk

Jeg bryder mig ikke om dem i en stue... Men de passer godt ind i en vuggestue eller en børnehave

Anmeld

25. januar 2013

Monski

Jeg synes faktisk de er kanon fede, lidt retro i det.
men det ville slet ikke passe ind i vores stue, så det kommer helt an på hvordan din stue ser ud

Anmeld

25. januar 2013

Krussedulle

Mamalou skriver:

Hjælp mig

Jeg mangler noget til væggene i min stue, og jeg er ret forelsket i Zoo's plakater. Jeg ved bare ikke, om det er passende i en stue? Af møbler har jeg en god blanding af moderne møbler og design - og lidt teaktræ, synes jeg er så fedt!

Så stem gerne og hjælp mig med at blive klogere på, om der skal hænge en mindre zoologisk have i min stue Tænker noget a la billeder, der er vedhæftet. 

God weekend til alle der læser med!

Vh. Louise

Jeg er meget stor fan af det moderne og designet, mixed med noget lidt skævt, og noget retro!

I like

Anmeld

25. januar 2013

nielsen80

Synes de er fede - specielt gorillaen. Synes bestemt godt de kan passe i en stue, hvis dine andre ting er lidt samme stil.

Anmeld

25. januar 2013

Dot D

De er fine, men passer ikke ind i vores hjem, men med det du fortæller om din stue, så har jeg stemt ja.

Tror de vil passe godt ind hos dig

Anmeld

25. januar 2013

Mamalou

MorDk skriver:

Jeg bryder mig ikke om dem i en stue... Men de passer godt ind i en vuggestue eller en børnehave

Det er fair nok! Det er jo dyr og der er også derfor jeg er i tvivl

Tak for hjælpen

Anmeld

25. januar 2013

Mamalou

Monski skriver:

Jeg synes faktisk de er kanon fede, lidt retro i det.
men det ville slet ikke passe ind i vores stue, så det kommer helt an på hvordan din stue ser ud

De kan sagtens passe ind, for jeg har en lidt retro stil. Kom bare i tvivl om de var mere til børneværelset, derfor afstemningen

Tak for hjælpen

Anmeld

25. januar 2013

MorDk

Mamalou skriver:

Det er fair nok! Det er jo dyr og der er også derfor jeg er i tvivl

Tak for hjælpen

Måske ville jeg kunne lide det hvis jeg så det i din stue...

Anmeld

25. januar 2013

Mamalou

Krussedulle skriver:

Jeg er meget stor fan af det moderne og designet, mixed med noget lidt skævt, og noget retro!

I like

Helt enig. Jeg synes også det er fedt at blande - jeg synes det bliver mere personligt end "bare" at fylde hjemmet med nykøbte designer stuff, hvis du kan følge mig?

Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.