Hot eller not?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2013

Mamalou

nielsen80 skriver:

Synes de er fede - specielt gorillaen. Synes bestemt godt de kan passe i en stue, hvis dine andre ting er lidt samme stil.

Der er flere ting i samme stil, blandt andet en stor teaktræs kommode... Så måske jeg skal hoppe på den Er helt vild med flodhesten, som godt nok ikke er med her, så den skal helt sikkert med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2013

Mamalou

Dot D skriver:

De er fine, men passer ikke ind i vores hjem, men med det du fortæller om din stue, så har jeg stemt ja.

Tror de vil passe godt ind hos dig

Tak for hjælpen

Anmeld

25. januar 2013

Monski

Mamalou skriver:

De kan sagtens passe ind, for jeg har en lidt retro stil. Kom bare i tvivl om de var mere til børneværelset, derfor afstemningen

Tak for hjælpen

Jeg synes helt sikkert godt de kan være inde i en stue, specielt hvis den i forvejen er lidt retro.
Super fed stil

Anmeld

25. januar 2013

Mamalou

MorDk skriver:

Måske ville jeg kunne lide det hvis jeg så det i din stue...

Det er lige før jeg skal finde kameraet frem

Anmeld

25. januar 2013

Maja_4000

Som medarbejder i butikken vil jeg sige JA dog ville de ikke passe ind her .. Men overvejer flamingoen til Carolines værelse

Anmeld

25. januar 2013

Benjamins'mor

Ikke lige min stil. Så jeg har stemt nej.

Men hvis det er din stil synes jeg du skal gå efter det.

Anmeld

25. januar 2013

blomst84

Total Hot!!! Fedt når det er lidt anderledes og nytænkende 

Anmeld

25. januar 2013

morlinen

Jeg har lige præcis flamingoerne og den med flodhesten hængende over sofaen. De er SÅ fede, så helt sikker HOT!

Anmeld

25. januar 2013

Krussedulle

Mamalou skriver:

Helt enig. Jeg synes også det er fedt at blande - jeg synes det bliver mere personligt end "bare" at fylde hjemmet med nykøbte designer stuff, hvis du kan følge mig?

Tak for hjælpen

Helt enig

Har selv noget lidt anderledes "kunst" på væggene
Vi har noget der minder om kultegninger, af hjorte med tøj og hatte på

Anmeld

25. januar 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Hjælp mig

Jeg mangler noget til væggene i min stue, og jeg er ret forelsket i Zoo's plakater. Jeg ved bare ikke, om det er passende i en stue? Af møbler har jeg en god blanding af moderne møbler og design - og lidt teaktræ, synes jeg er så fedt!

Så stem gerne og hjælp mig med at blive klogere på, om der skal hænge en mindre zoologisk have i min stue Tænker noget a la billeder, der er vedhæftet. 

God weekend til alle der læser med!

Vh. Louise

Jeg synes det er nogle super fede plakater og jeg synes de kunne være rigtig fine i et køkken/alrum eller i en stue, hvor spisestuen er i "forlængelse". Ved ikke om jeg ville hænge dem over en sofa

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.