Gravditets test billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2013

Kløver

M (: skriver:

Det var så lidt, og god fornøjelse

Jo tak varer nok lige lidt tid endnu da min søn er 2 og mon datter 9 mdr men håber da på lillebror/søster i sommeren 2014 hvis vi bliver så heldige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2013

Miss Kat

Her kan du se udviklingen på mine to første tests, som er taget med 2 dages mellemrum. Der sker altså meget.

Den nederste er taget to dage før forventet mens og den anden er så taget på dagen for forventet mens... som jo så heldigvis udeblev.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. januar 2013

FrkZier

Miss Kat skriver:

Her kan du se udviklingen på mine to første tests, som er taget med 2 dages mellemrum. Der sker altså meget.

Den nederste er taget to dage før forventet mens og den anden er så taget på dagen for forventet mens... som jo så heldigvis udeblev.

det er præcis det der helst skal ske med en test, rigtig gode billeder til at vise det!

Anmeld

26. januar 2013

Miss Kat

FrkZier skriver:

det er præcis det der helst skal ske med en test, rigtig gode billeder til at vise det!

Det er så godt nok to forskellige mærker af tests, men det gør nok ikke den store forskel.

Anmeld

26. januar 2013

frk1991

Sådan så mine tests ud med 6 dages forskel :-) 

Har taget billede af et billede på mit kamera med mobilen hvia det ser lidt sjovt ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. januar 2013

M&N

FrkZier skriver:

det eneste der bekymre mig lidt, er at der ikke rigtig har været udvikling i dine test, de har allesammen været svagt positive, og der skulle jo helst ske en udvikling og de blevet mere og mere tydligt positive

Tænker det samme.... Hormonet burde jo fordobles hver 2. dag, og kan heller ikke se nogen udvikling 

Håber for dig den er der!

Anmeld

26. januar 2013

M&N

Miss Kat skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.